logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję E-commerce Content26

  PR 05.11.2020, przeczytano 348 razy

Brand New Galaxy od trzech lat nieustająco poszerza swoje horyzonty – zarówno geograficzne jak i ofertowe. W minionych dniach grupa dokonała zakupu amerykańskiej agencji content26, która specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii na największych platformach E-commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-new-galaxy-kupuje-amerykanska-agencje-e-commerce-content26,389077,artykul.html

Brand New Galaxy to niezależny holding marketingowo – technologiczny, powstały w 2017 roku, którego oferta dynamicznie się rozwija. Do grona ośmiu agencji specjalistycznych dołączyła właśnie dziewiąta, zakupiona w Seattle - content26, działająca w obszarze E-commerce i specjalizująca się w planowaniu i kupowaniu mediów oraz prowadzeniu kampanii na takich platformach jak Amazon czy Wallmart. Content26 działa na rynku amerykańskim od ponad 15 lat, zatrudnia 40 osób i ma status agencji partnerskiej Amazon. Agencja obok kampanii mediowych zarządza również treściami produktowymi, współpracując ze wszystkimi największymi sklepami internetowymi i marketplace’ami w Stanach Zjednoczonych. Dotychczas obsługiwała ponad 700 marek detalicznych wśród których znalazły się Philips, Lego czy Samsung. Łącząc siły z content26, holding Brand New Galaxy nabył gotowe rozwiązanie w zakresie treści i reklam w ramach najpopularniejszych, globalnych platform E-commmerce.

- Z radością witamy w naszej Galaktyce content26, jedną z agencji partnerskich Amazon. Ze względu na ogromne doświadczenie w pracy z największymi markami na świecie, stanowi poszerzenie naszej oferty E-commerce o media zorientowane na Amazon oraz wzmocnienie obecności Brand New Galaxy w Północnej Ameryce. Transakcja jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii oraz nieustającego rozwoju naszego holdingu. – komentuje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy - BNG, to modułowa i skalowalna struktura, która wciąż poszukuje nowych możliwości oraz rozwiązań budowania i rozwoju biznesu - takich jak nowopowstałe biuro BNG MEA w Dubaju, czy wkrótce Voyager – dodaje.

- Współpracując nad oddzielnymi projektami, dla jednego wspólnego klienta, uświadomiliśmy sobie już w 2019 roku, że ​​nasze agencje mają uzupełniającą się ofertę usług i zasięg geograficzny. Szukaliśmy globalnego partnera, który zaadresowałby naszą potrzebę budowania biznesu w Europie i poszerzenia oferty usług. Od samego początku Brand New Galaxy wydawało się nam odpowiednim wyborem, zarówno pod względem kultury, jak i oferowanych usług – wspomina Tony Martinelli CEO i Founding Partner, content26.

Tony Martinelli oraz Mark White, twórcy i zarządzający content26 pozostaną na swoich stanowiskach i będą raportować bezpośrednio do Kacpra Kłosa.

Unikalne połączenie myślenia strategicznego, kreatywnego i technologicznego pozwala Brand New Galaxy wraz z content26 na stworzenie bardzo konkurencyjnej oferty w obszarze transformacji cyfrowej i E-commerce, która pozwoli adresować potrzeby marek na poziomie globalnym, regionalny i lokalnym. Posiadanie specjalistycznych i skalowalnych kompetencji równocześnie w obszarze kontentu i mediów dla E-commerce jest dużym wyróżnikiem Brand New Galaxy jeżeli chodzi o rozwiązania dostępne na rynku.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764