logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand New Galaxy MEA z nowym Business Operations Directorem

  PR 25.11.2020, przeczytano 538 razy
ilustracja

W niedawno powstałym oddziale Brand New Galaxy MEA, zespołem E-commerce pokieruje Darko Bosiljčić. Obejmie on stanowisko Business Operations Director i będzie odpowiadał przede wszystkim za tworzenie i rozbudowę oferty E-commerce na Bliskim Wschodzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-new-galaxy-mea-z-nowym-business-operations-directorem,389312,artykul.html

Bosiljčić ma ponad 15-letnie doświadczenie w E-commerce na wielu rynkach. Koordynował działania dla klientów między innymi w Londynie i Polsce. W minionych latach zdobywał doświadczenie jako Global E-commerce Lead w zespole Publicis Global Commerce Leadership. Jego rolą było tworzenie nowych produktów, pozyskiwanie klientów i rozbudowa oferty. Po powstaniu Brand New Galaxy, Darko Bosiljčić był odpowiedzialny za Business Development. Z sukcesem pracował dla globalnych marek, które korzystają z usług Brand New Galaxy do dziś. Od ponad roku koncentruje się na rozwoju usług dla regionu MEA, co zaowocowało między innymi otwarciem biura w Dubaju. Nowa rola Bosiljčicia koncentruje się na implementacji i rozwoju E-commerce know-how na Bliskim Wschodzie.

- Postawy, oczekiwania i zachowania klientów zmieniają się w szybkim tempie. Nie da się dziś oddzielić kreacji i reklamy internetowej od E-commerce. Dlatego w BNG MEA chcemy dostarczać rozwiązania, które wykorzystują naszą kreatywność i technologiczny know-how w sferze budowania marek i sprzedaży produktów w różnych kanałach. Darko dzięki swojemu globalnemu doświadczeniu E-commerce, wzmocni nasz zespół – komentuje Adil Khan, CEO Brand New Galaxy MEA.

Darko Bosiljčić, Business Operations Director w Brand New Galaxy MEA, dodaje: Stworzenie synergii pomiędzy moim 15-letnim doświadczeniem w dziedzinie E-commerce z kreatywnym wykorzystywaniem performance marketingu przez zespół w Dubaju, to potężna i wyprzedzająca dzisiejsze czasy koncepcja. Takie podejście daje gwarancję rozwoju dlaklientów, a region MEA to doskonałe pole do testowania naszych nowych rozwiązań i wybierania najlepszych ścieżek.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764