W niedawno powstałym oddziale Brand New Galaxy MEA, zespołem E-commerce pokieruje Darko Bosiljčić. Obejmie on stanowisko Business Operations Director i będzie odpowiadał przede wszystkim za tworzenie i rozbudowę oferty E-commerce na Bliskim Wschodzie.
Bosiljčić ma ponad 15-letnie doświadczenie w E-commerce na wielu rynkach. Koordynował działania dla klientów między innymi w Londynie i Polsce. W minionych latach zdobywał doświadczenie jako Global E-commerce Lead w zespole Publicis Global Commerce Leadership. Jego rolą było tworzenie nowych produktów, pozyskiwanie klientów i rozbudowa oferty. Po powstaniu Brand New Galaxy, Darko Bosiljčić był odpowiedzialny za Business Development. Z sukcesem pracował dla globalnych marek, które korzystają z usług Brand New Galaxy do dziś. Od ponad roku koncentruje się na rozwoju usług dla regionu MEA, co zaowocowało między innymi otwarciem biura w Dubaju. Nowa rola Bosiljčicia koncentruje się na implementacji i rozwoju E-commerce know-how na Bliskim Wschodzie.
- Postawy, oczekiwania i zachowania klientów zmieniają się w szybkim tempie. Nie da się dziś oddzielić kreacji i reklamy internetowej od E-commerce. Dlatego w BNG MEA chcemy dostarczać rozwiązania, które wykorzystują naszą kreatywność i technologiczny know-how w sferze budowania marek i sprzedaży produktów w różnych kanałach. Darko dzięki swojemu globalnemu doświadczeniu E-commerce, wzmocni nasz zespół – komentuje Adil Khan, CEO Brand New Galaxy MEA.
Darko Bosiljčić, Business Operations Director w Brand New Galaxy MEA, dodaje: Stworzenie synergii pomiędzy moim 15-letnim doświadczeniem w dziedzinie E-commerce z kreatywnym wykorzystywaniem performance marketingu przez zespół w Dubaju, to potężna i wyprzedzająca dzisiejsze czasy koncepcja. Takie podejście daje gwarancję rozwoju dlaklientów, a region MEA to doskonałe pole do testowania naszych nowych rozwiązań i wybierania najlepszych ścieżek.
Źródło: Brand New Galaxy