Celem nowej struktury będzie projektowanie oraz rozwój globalnej oferty i kompetencji wszystkich agencji E-commerce w ramach grupy.
Grupa Brand New Galaxy (BNG) działa na rynku już od 4 lat i nieustannie rozwija swoją ofertę w obszarze E-commerce. Ma to miejsce zarówno na poziomie rozbudowywania poszczególnych agencji pod kątem kompetencji, ale także na poziomie poszerzania portfela spółek.
Dlatego też po zeszłorocznej akwizycji amerykańskiej agencji content26 przyszedł czas na kolejny krok, który pozwoli na jeszcze bardziej efektywny rozwój oferty. W tym celu w ramach grupy powołana została nowa struktura – Global E-commerce Capability Team, która ma projektować globalną ofertę jak i kompetencje wszystkich Agencji o profilu E-com, czyli Pathfinder 23, content26, Synthrone, Voyager oraz agencje wspomagające działania E-commerce w BNG i strategicznych partnerów grupy.
W skład nowo powołanego zespołu wejdą Julia Dziurbiejko jako E-commerce Chief Operating Officer oraz Szymon Domżał jako E-commerce Chief Growth Officer. Obydwoje od samego początku istnienia Brand New Galaxy rozwijają ofertę E-commerce. Jako E-business consultant wesprze ich w tej misji Lucie Dessarts. Lucie rozpoczęła swoją współpracę z BNG w 2020, wnosząc doświadczenie i know-how w zakresie E-business od strony klienta.
- W ostatnich 12 miesiącach, ilość kontraktów oraz projektów w obszarze E-commerce znacząco urosła. Klienci zaczęli dużo odważniej oraz bardziej zdecydowanie inwestować w obszar E-commerce. Nasza organizacja musi dużo szybciej reagować na te zmiany biznesowe i być dużo bardziej integrowana na poziomie grupy. Aby to osiągnąć, musimy odpowiednio dopasować naszą strukturę organizacyjną. – mówi Julia Dziurbiejko.
- Większość naszych klientów szuka partnerów, którzy są wstanie uprościć ich własną kompleksowość, zminimalizować ilość rożnych wąsko wyspecjalizowanych agencji oraz zautomatyzować procesy technologią. Zmiany w strukturach BNG to odpowiedz na to zagadnienie. Nowo powołany E-commerce Capability Lead Team będzie miał za zadanie upraszczać klientom naszą pełną ofertę E-commerce-ową grupy oraz łączył kompetencje naszych wysoko wyspecjalizowanych agencji. – dodaje Szymon Domżał.
Źródło: Brand New Galaxy