Stratosfera to najbardziej doświadczona firma marketingu strategicznego w Polsce, obecna na rynku od dwudziestu jeden lat z imponującym dorobkiem ponad trzystu projektów strategicznych w całej Europie. Przez ostatnie 3 lata była związana z Deloitte.
Stratosferę założyli w 1997 roku Agnieszka Grynkiewicz i Krzysztof Najder, partnerzy, którzy od początku czerwca 2018 dołączyli do Galaktyki (Brand New Galaxy) z czterema strategami z oryginalnego składu. Stratosferą w Galaktyce będzie zarządzać Monika Kowalewska, obejmując rolę dyrektora zarządzającego, wcześniej związana z Superbrands w Polsce.
Stratosfera jest znana na rynku ze skutecznego rozwiązywania najtrudniejszych problemów marketingowych, w projektach wykorzystuje własne, unikalne metodologie oraz narzędzia strategiczne i analityczne.
- Stratosfera od zawsze pracowała z Klientami nad rozwojem innowacji, projektując marki i produkty oraz usługi, które rozwijały biznes Klienta. W Galaktyce możliwości naszego działania wzbogacają nowe technologie, rozbudowana metodologia projektowania user experience, narzędzia do automatyzacji oraz unikalny know how w obszarze e-commerce. To świetna baza do rozwijania wspólnie innowacji / nowych produktów dla Klientów w Polsce i na świecie. Zespół Stratosfery jest jednym z najlepszych Zespołów konsultingowych w Polsce. Doskonale wpisuje się w kulturę Galaktyki na poziomie wizji, gdzie skuteczność rozwiązań dostarczanych Klientom i biznesowy pragmatyzm, są kluczowymi wymiarami wspólnymi – mówi Krzysztof Najder, który objął rolę Chief Strategic Officer’a w Stratosferze, będzie również odpowiadał za rozwój kompetencji strategicznych całej platformy Brand New Galaxy.
Oferta Stratosfery obejmuje tworzenie strategii marketingowych wraz z rozwojem pozycjonowania oraz strategie i korekty architektury portfela. Zespół od lat specjalizuje się również w analizach rynkowych oraz semiotyce kulturowej i badaniach konsumenckich.
Brand New Galaxy jest innowacyjną strukturą usług marketingowych, osadzoną w kilku obszarach rynku: e-commerce, technologie oraz komunikacja w nowych mediach. Rozwój całości portfolio jest podyktowany makromarketingowym punktem widzenia, jaki prezentuje BNG w obecnym swoim kształcie.
Stratosfera wnosi do Galaktyki komplementarne kompetencje, wobec wszystkich pozostałych podmiotów działających na platformie, ale jest też kluczowym podmiotem wspierającym rozwijanie start-up’ów oraz projektowanie innowacyjnych narzędzi dla Klientów.
Brand New Galaxy przejęło Stratosferę, obejmując 85% udziałów.
Źródło: BRAND NEW GALAXY