logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand New Galaxy przejmuje Stratosferę

  PR 05.06.2018, przeczytano 494 razy
Stratosfera Management Team

Stratosfera to najbardziej doświadczona firma marketingu strategicznego w Polsce, obecna na rynku od dwudziestu jeden lat z imponującym dorobkiem ponad trzystu projektów strategicznych w całej Europie. Przez ostatnie 3 lata była związana z Deloitte.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-new-galaxy-przejmuje-stratosfere,36750,artykul.html

Stratosferę założyli w 1997 roku Agnieszka Grynkiewicz i Krzysztof Najder, partnerzy, którzy od początku czerwca 2018 dołączyli do Galaktyki (Brand New Galaxy) z czterema strategami z oryginalnego składu. Stratosferą w Galaktyce będzie zarządzać Monika Kowalewska, obejmując rolę dyrektora zarządzającego, wcześniej związana z Superbrands w Polsce.

Stratosfera jest znana na rynku ze skutecznego rozwiązywania najtrudniejszych problemów marketingowych, w projektach wykorzystuje własne, unikalne metodologie oraz narzędzia strategiczne i analityczne.

- Stratosfera od zawsze pracowała z Klientami nad rozwojem innowacji, projektując marki i produkty oraz usługi, które rozwijały biznes Klienta. W Galaktyce możliwości naszego działania wzbogacają nowe technologie, rozbudowana metodologia projektowania user experience, narzędzia do automatyzacji oraz unikalny know how w obszarze e-commerce. To świetna baza do rozwijania wspólnie innowacji / nowych produktów dla Klientów w Polsce i na świecie. Zespół Stratosfery jest jednym z najlepszych Zespołów konsultingowych w Polsce. Doskonale wpisuje się w kulturę Galaktyki na poziomie wizji, gdzie skuteczność rozwiązań dostarczanych Klientom i biznesowy pragmatyzm, są kluczowymi wymiarami wspólnymi – mówi Krzysztof Najder, który objął rolę Chief Strategic Officer’a w Stratosferze, będzie również odpowiadał za rozwój kompetencji strategicznych całej platformy Brand New Galaxy.

Oferta Stratosfery obejmuje tworzenie strategii marketingowych wraz z rozwojem pozycjonowania oraz strategie i korekty architektury portfela. Zespół od lat specjalizuje się również w analizach rynkowych oraz semiotyce kulturowej i badaniach konsumenckich.

Brand New Galaxy jest innowacyjną strukturą usług marketingowych, osadzoną w kilku obszarach rynku: e-commerce, technologie oraz komunikacja w nowych mediach. Rozwój całości portfolio jest podyktowany makromarketingowym punktem widzenia, jaki prezentuje BNG w obecnym swoim kształcie.  

Stratosfera wnosi do Galaktyki komplementarne kompetencje, wobec wszystkich pozostałych podmiotów działających na platformie, ale jest też kluczowym podmiotem wspierającym rozwijanie start-up’ów oraz projektowanie innowacyjnych narzędzi dla Klientów.

Brand New Galaxy przejęło Stratosferę, obejmując 85% udziałów.

Źródło: BRAND NEW GALAXY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764