logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Support dla Ferrero w krajach bałtyckich

  PR 20.08.2015, przeczytano 489 razy

Ferrero startuje z kampanią promocyjną „Back to School” na Litwie, Łotwie i w Estonii. Za strategię i realizację odpowiada agencja Brand Support.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-support-dla-ferrero-w-krajach-baltyckich,25732,artykul.html

„Back to School” to inicjatywa marek Kinder, Nutella oraz Tic Tac. Akcja ma charakter sprzedażowy z uwzględnieniem mechanizmu loteryjnego - takiego samego dla 3 krajów - oraz zróżnicowanej promocji instant win. Komunikacja kampanii obejmuje: telewizję, internet, materiały POS oraz prasę. 

Brand Support odpowiada za opracowanie strategii, koncept kreatywny i realizację kampanii. Z ramienia agencji projekt prowadzą Ewa Sętowska, account manager i Aurelia Szokal-Egierd, managing director. Klient został pozyskany w drodze przetargu. 

Źródło: Brand Support Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764