logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Support łowi nowych

  PR 29.10.2007, przeczytano 993 razy

Brand Support, agencja komunikacji marketingowej 360°, wzmacnia działy designu i public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-support-lowi-nowych,6306,artykul.html

Agnieszka Wojciechowska dołączyła do działu brandDesign jako senior art director. Wojciechowska studiowała grafikę w Łodzi i języki w Birmingham. Od dziesięciu lat zbiera doświadczenia w reklamie oraz projektowaniu opakowań w brytyjskich i polskich agencjach. Przez trzy lata była art directorem w Leo Burnett i PZL, gdzie pracowała między innymi dla Frugo. Jej pierwsi klienci w Brand Support to Johnnie Walker (Diageo) i Domestos (Unilever).

Z kolei dział brandPR wzmocniło dwoje pr executives – Paulina Krajewska i Wojciech Makowski.

Paulina Krajewska jest związana z agencją od sierpnia tego roku. Kończy zarządzanie międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim. Przez rok studiowała w Padwie. Wcześniej koordynowała na UW półroczną grę biznesową Danone’a „Trust by Danone” i tworzyła od podstaw program stażowy w Generali. W Brand Support obsługuje US Pharmacia (projekt „Akademia Farmaceuty”) i sieć marketów Real w obszarze wydawnictw wewnętrznych.

Wojciech Makowski ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Łódzkim. Poprzednio był prezesem i koordynatorem kampanii w Amnesty International. Odpowiadał za działania na rzecz Białorusi, Darfuru i eliminacji przemocy wobec kobiet, a także komentował w mediach wydarzenia międzynarodowe. W Brand Support odpowiada za PR wewnętrzny agencji i wspiera serwis zarządzania informacją w sieci Aktualni.pl.

Brand Support Sp. z o.o. – agencja komunikacji marketingowej 360° – działa na polskim rynku od 10 lat, a od 3 lat, również na rynkach krajów Europy środkowo-wschodniej. W swoich strukturach posiada 4 niezależne działy: brandDesign, brandSales, brandPR, eBrands.
Do grona Klientów Agencji należą m.in.: Unilever, Diageo, US Pharmacia, Polska Telefonia Cyfrowa, Danone CZ, Opavia LU a.s., Glaxo SmithKline, Danish Labour Market Authority,
Agencja angażuje się również w projekty prospołeczne: jest autorem kampanii 1% Podatku dla „Cała Polska czyta dzieciom”, wspiera Stowarzyszenie Transplantacji Serca STS Zabrze przy jej działalności statutowej.

Źródło: Brand Support


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: wojciechmakowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764