logo
WIADOMOŚCI

Brand Support współpracuje z markami Bakalland i Delecta przy Festiwalu Wypieków

Mateusz Zawiślak  PR 11.10.2017, przeczytano 167 razy

Agencja Brand Support współtwórcą trzeciej już edycji Festiwalu Wypieków na zlecenie firmy Bakalland S.A. Ukoronowaniem Festiwalu jest Wielka Księga z Wypiekami pt. „100 przepisów pachnących bakaliami”, która właśnie trafia do sklepów i będzie dostępna przy zakupie produktów marek Bakalland i Delecta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-support-wspolpracuje-z-markami-bakalland-i-delecta-przy-festiwalu-wypiekow,34057,artykul.html

Festiwal Wypieków ma na celu wzmocnienie eksperckiego wizerunku marek - Bakalland w kategorii bakalii oraz Delecta w pieczeniu. Jego ukoronowaniem już od 3 lat jest publikacja „Wielkiej Księgi z Wypiekami”, zawierającej 100 przepisów na ciasta i desery. Motywem przewodnim tegorocznej edycji są bakalie. Tym samym „Wielka Księga z Wypiekami” stanie się swego rodzaju kompendium wiedzy o bakaliach, jak również inspiracją do częstszego ich używania w wypiekach. Oprócz samych przepisów i podpowiedzi, jak użyć bakalii w słodkich wypiekach i deserach,
znajdziemy w niej informacje o pochodzeniu bakalii, formach uprawy, właściwościach odżywczych. Wydawnictwo jest podzielone na 12 rozdziałów - każdy z nich poświęcony jest jednemu z rodzajów bakalii.

Nakład “Wielkiej Księgi z Bakaliami” wyniesie 75 tys. egzemplarzy. Księgę będzie można zdobyć w czasie trwania promocji, dokonując zakupu produktów Bakalland i Delecta. Publikację wspierać będzie akcja promocyjna w punktach sprzedaży i w internecie.

Dwie poprzednie edycje Księgi zostały zrealizowane przez agencję Brand Support. Edycja 2015 była zbiorem przepisów i związanych z nimi emocjonujących historii towarzyszących pieczeniu ciast, nadesłanych w konkursie konsumenckim. 2016 to edycja pełna wypieków regionalnych, zebranych w trakcie podróży po Polsce przez mistrzów kuchni: Davida Gaboriaud i Jerzego Nogala. Trzecia edycja powstała we współpracy Brand Support oraz agencji Opus B i 38PR.

Źródło: Brand Support

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 89 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone