logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Support z Impactorem 2012

  PR 12.04.2013, przeczytano 824 razy

Agencja Brand Support otrzymała nagrodę Impactor Projekt Roku 2012 w kategorii Marketing Sportowy za kampanię Danone Nations Cup.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-support-z-impactorem-2012,18435,artykul.html

Projekt Danone Nations Cup został zrealizowany zgodnie z filozofią marketingu wartości dodanej, która jest filarem strategii Brand Support już od wielu lat. Ten nowoczesny sposób myślenia, zarówno o marce, jak i kliencie, umożliwia osiąganie dużo lepszych rezultatów, aniżeli w przypadku standardowych działań marketingowych.

Nagroda dla projektu Danone Nations Cup jest kolejnym dowodem na to, że marketing wartości dodanej wyjątkowo skutecznie realizuje “twarde” cele biznesowe marketerów, potwierdzają to wyniki prowadzonych przez nas kampanii – mówi Jarek Goławski, partner zarządzający i dyrektor strategiczny agencji Brand Support. Co więcej – dodaje Jarek Goławski - filozofia ta pozwala budować strategie marek w taki sposób, aby mogły odpowiadać na wyzwania ery “customer empowerment”.

Agencja Brand Support była odpowiedzialna za opracowanie strategii kampanii Danone Nations Cup, kreację ATL i BTL oraz realizację kompleksowej komunikacji w Internecie. Planowaniem mediów (z wyłączeniem Facebooka i AdWords) zajął się dom mediowy MediaCom, a wsparcie PR projektu zapewniła agencja 24/7 PR.

Źródło: Brand Support

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To jeden z pierwszych konkursów organizowanych w Polsce, wykorzystujących sztuczną inteligencję. Grafiki tworzone przez AI w ciągu ostatniego roku stały się ogromnie popularne. Wciąż jednak brakuje odpowiedniej przestrzeni do rywalizacji dla osób, które je tworzą. Rękawice podjął właśnie Acer Polska, który zachęca do tworzenia prac w klimacie...
Już po raz 17. Hochland Polska zaprasza swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Nowy kalendarz firmowy Hochland będzie zbiorem 12-stu prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Zgłoszenia...
Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA
#UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie...
Konkurs Zainspirowani Japonią: prace do końca marca
Rozpoczyna się kolejna edycja konkursu graficznego „Zainspirowani Japonią”. Projekt ten ma już 12-letnią historię i cieszy się coraz większym powodzeniem, z każdą kolejną odsłoną przybywa więcej prac, które zachwycają swoją wyjątkowością. W tegorocznej puli nagród zgromadzono nagrody rzeczowe oraz kursy edukacyjne o wartości przekraczającej 10...
Znamy zwycięzców 11. edycji Genius Universitatis
Już 11. edycja. Aż 35 uczestników – uczelni i wydziałów. W sumie 103 prace przesłane do 8 różnych kategorii. Ale tylko jeden (1!), ale jakże ambitny cel wszystkich tych wysiłków: zaprezentować uczelnię/wydział/instytut/katedrę jako miejsce wymarzone dla kandydatów na studia na rok akademicki 2022/2023. Przedstawiamy laureatów konkursu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764