logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Survival Kit - cykl spotkań online dla marketerów

  PR 29.05.2020, przeczytano 1053 razy

Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webinaria tematyczne). Spotkania odbędą się między 1 a 5 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-survival-kit---cykl-spotkan-online-dla-marketerow,387201,artykul.html

Cykl Brand Survival Kit zaczyna się 1 czerwca. Debatę biznesową, podczas której przedstawiciele różnych branż dotkniętych efektami pandemii opowiedzą o swoich refleksjach i wyzwaniach oraz o tym, czego oczekują od marketingu otworzą Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska & CEE oraz Marta Macke, założycielka i managing partner Shortlist Consultig. W dyskusji wezmą udział.: prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank, Dariusz Maciołek, Managing Director CMO w BNP Paribas oraz Paweł Niziński, partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR.

Dzień drugi poświęcony będzie "ekranom" - czyli TV i VOD, jakości i częstotliwości ich oglądania przez konsumentów, trendom oraz "pandemicznym peakom". Gospodarzem dnia będzie Mariusz Kukwa, Head of Multiscreen Investment w Dentsu, który rozpocznie webinarium prelekcją przygotowaną wraz z Maciejem Kuterą, Multiscreen Managerem z Dentsu. Tego dnia prelekcje wygłoszą także Marcin Wiśniewski, kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży z Biura Reklamy TVP SA, Joanna Kopeć, Senior Media Research Executive z AGB Nielsen Media Research i Michał Czyszkowski z Google Poland.

Dzień trzeci to spojrzenie na digital, sieć i nowe zjawiska w zakresie innowacji, współpracy i technologii. Webinarium poprowadzi Małgorzata Niska, Digital Director w Dentsu. Prelekcje wygłoszą Paulina Gadowska, zajmująca się badaniami społecznymi w grupie Dentsu, Maksymilian Malicki z Bolta, Monika Czaplicka (CEO Wobuzz i szefowa "Kryzysy w social media wybuchają w weekendy") oraz Michał Protasiuk z Google, Karol Karpiński z Facebooka i Weronika Szczepanik z Dentsu.

Czwarty dzień poświęcony będzie dialogowi. Jak go prowadzić, kreować przekaz, content czy kręcić spoty w czasach pandemii? Gospodarzem dnia będzie Łukasz Kotliński, Deputy Creative Director z Dentsu.  Z prelekcją wystąpią także: Jacek Studziński i Paweł Popek, stratedzy z Dentsu, Anna Ferlin i Radek Dudzic - reprezentanci kreacji w Dentsu czy Anna Nowak z działu kreatywnych technologii firmy. Tego dnia z prezentacją pojawią się również: Jarek Boliński z Propeller Film,  Joanna Biernacka, Łukasz Kotliński, Radosław Dudzic, Agnieszka Gozdek oraz Norbert Franke (Dentsu Aegis Network) oraz gość z firmy Onet-RASP.

5 czerwca, ostatniego dnia eventu, przedstawiciele branży marketingowej wspólnie zastanowią się nad swoją rolą w odpowiedzi na potrzeby biznesu i konsumentów. Uczestnikami debaty będą Anna Pańczyk – Grey, Radek Miklaszewski – BBDO, Weronika Szwarc-Bronikowska – Media People, Sylwia Tygielska – Isobar Polska i Małgorzata Potorska – dentsu X oraz Anna Gogacz - Allegro Brand Experience Agency.

  • Pełna agenda oraz zapisy TUTAJ. Rejestracja i udział jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona.

Organizatorami "Brand Survival Kit" są Shortlist Consulting i Dentsu Aegis Network Polska. Patronat medialny objęły redakcje: Business Insider Polska i Brief.pl.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764