logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Survival Kit - cykl spotkań online dla marketerów

  PR 29.05.2020, przeczytano 964 razy

Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webinaria tematyczne). Spotkania odbędą się między 1 a 5 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-survival-kit---cykl-spotkan-online-dla-marketerow,387201,artykul.html

Cykl Brand Survival Kit zaczyna się 1 czerwca. Debatę biznesową, podczas której przedstawiciele różnych branż dotkniętych efektami pandemii opowiedzą o swoich refleksjach i wyzwaniach oraz o tym, czego oczekują od marketingu otworzą Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska & CEE oraz Marta Macke, założycielka i managing partner Shortlist Consultig. W dyskusji wezmą udział.: prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank, Dariusz Maciołek, Managing Director CMO w BNP Paribas oraz Paweł Niziński, partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR.

Dzień drugi poświęcony będzie "ekranom" - czyli TV i VOD, jakości i częstotliwości ich oglądania przez konsumentów, trendom oraz "pandemicznym peakom". Gospodarzem dnia będzie Mariusz Kukwa, Head of Multiscreen Investment w Dentsu, który rozpocznie webinarium prelekcją przygotowaną wraz z Maciejem Kuterą, Multiscreen Managerem z Dentsu. Tego dnia prelekcje wygłoszą także Marcin Wiśniewski, kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży z Biura Reklamy TVP SA, Joanna Kopeć, Senior Media Research Executive z AGB Nielsen Media Research i Michał Czyszkowski z Google Poland.

Dzień trzeci to spojrzenie na digital, sieć i nowe zjawiska w zakresie innowacji, współpracy i technologii. Webinarium poprowadzi Małgorzata Niska, Digital Director w Dentsu. Prelekcje wygłoszą Paulina Gadowska, zajmująca się badaniami społecznymi w grupie Dentsu, Maksymilian Malicki z Bolta, Monika Czaplicka (CEO Wobuzz i szefowa "Kryzysy w social media wybuchają w weekendy") oraz Michał Protasiuk z Google, Karol Karpiński z Facebooka i Weronika Szczepanik z Dentsu.

Czwarty dzień poświęcony będzie dialogowi. Jak go prowadzić, kreować przekaz, content czy kręcić spoty w czasach pandemii? Gospodarzem dnia będzie Łukasz Kotliński, Deputy Creative Director z Dentsu.  Z prelekcją wystąpią także: Jacek Studziński i Paweł Popek, stratedzy z Dentsu, Anna Ferlin i Radek Dudzic - reprezentanci kreacji w Dentsu czy Anna Nowak z działu kreatywnych technologii firmy. Tego dnia z prezentacją pojawią się również: Jarek Boliński z Propeller Film,  Joanna Biernacka, Łukasz Kotliński, Radosław Dudzic, Agnieszka Gozdek oraz Norbert Franke (Dentsu Aegis Network) oraz gość z firmy Onet-RASP.

5 czerwca, ostatniego dnia eventu, przedstawiciele branży marketingowej wspólnie zastanowią się nad swoją rolą w odpowiedzi na potrzeby biznesu i konsumentów. Uczestnikami debaty będą Anna Pańczyk – Grey, Radek Miklaszewski – BBDO, Weronika Szwarc-Bronikowska – Media People, Sylwia Tygielska – Isobar Polska i Małgorzata Potorska – dentsu X oraz Anna Gogacz - Allegro Brand Experience Agency.

  • Pełna agenda oraz zapisy TUTAJ. Rejestracja i udział jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona.

Organizatorami "Brand Survival Kit" są Shortlist Consulting i Dentsu Aegis Network Polska. Patronat medialny objęły redakcje: Business Insider Polska i Brief.pl.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764