logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandglow dla Encon Köster

  PR 09.08.2013, przeczytano 5111 razy
ilustracjastrzałka

Firma Encon Köster wybrała ofertę firmy Brandglow dotyczącą opracowania kompleksowego projektu wizerunkowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-brandglow-dla-encon-k%C3%B6ster,19432,artykul.html

Encon Köster Didactics projektuje, dostarcza i uruchamia nowoczesne stanowiska dydaktyczne dla szkół i uczelni w zakresie szeroko rozumianej automatyki, mechatroniki oraz innych pokrewnych dziedzin profesjonalnego nauczania.

Pracę nad wizerunkiem naszego klienta rozpoczęliśmy od przeanalizowania dotychczasowych elementów wizerunku firm Encon i Köster Systemtechnik GmbH”- powiedział Marcin Gajos - Dyrektor Kreatywny Brandglow.

Na tej podstawie opracowaliśmy przejrzystą, kojarzącą się z innowacyjnością, linię graficzną. W wyniku połączenia najbardziej charakterystycznych elementów istniejących już logotypów Encon i Köster Systemtechnik GmbH stworzyliśmy nowy znak Encon-Köster Didactics, który nawiązuje wizerunkowo do chwytaka manipulatora.

Kierując się kolorystyką wywiedzioną z logo stworzyliśmy linię graficzną dla materiałów firmowych niezbędnych do bezpośredniej komunikacji. Symbolika koloru niebieskiego doskonale komunikuje właściwości firmy - zaawansowaną technologię, nowoczesność, precyzję, natomiast kolor pomarańczowy dodaje dynamiki. Chcąc utrwalić wizerunek naszego klienta zastosowaliśmy budujący formę i uzupełniający go, motyw przypominający przegub manipulatora.

Chcieliśmy, aby kreacja wizerunku firmy Encon-Köster Didactics była nowoczesna i jednocześnie możliwie elastyczna w zakresie jej stosowania. W porozumieniu z klientem zaproponowaliśmy zastosowanie QR-CODE na wizytówkach, które ułatwiają komunikację i dostęp do informacji. Responsywna strona internetowa, która posiada spójną architekturę informacji, spójną nawigację i zawartość, umożliwia dotarcie odbiorcy do informacji, zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych” – wyjaśnia Marcin Gajos.

Stworzyliśmy nowoczesną i wyrazistą identyfikację wizualną firmy począwszy od logo, poprzez materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, pieczątki) oraz spójny pakiet materiałów reklamowych (folder, roll-up’y, prezentacja w Power Point oraz responsywną stronę www).

Nasze główne założenia w stworzonym wizerunku Encon-Köster Didactics – przejrzystość formy i dynamiczny, nowoczesny przekaz – zostały osiągnięte” – podsumowuje Marcin Gajos – Dyrektor Kreatywny i współwłaściciel Brandglow.

Ewa Krawczyk

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764