logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandglow stworzył nowy wizerunek drukarni Perfekta

  PR 30.09.2013, przeczytano 2749 razy

Nowy logotyp, materiały komunikacyjne i promocyjne to główne elementy redesignu wizerunku drukarni Perfekta, przeprowadzonego przez studio Brandglow z Opola.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-brandglow-stworzyl-nowy-wizerunek-drukarni-perfekta,19797,artykul.html

Współpraca ze studiem Brandglow od początku układała się wspaniale dzięki  ich profesjonalnej wiedzy w temacie poligrafii. Dawało to również komfort w przekazywaniu idei , pomysłów i konkretnych potrzeb. Życzę każdemu żeby na swojej drodze zawodowej mógł współpracować tylko z  takimi firmami  jak studio Brandglow” - słowami Mirosława Starzaka - właściciela drukarni Perfekta zakończył się kolejny etap prac nad nowym wizerunkiem drukarni Prefekta a jak się zaczął?

Drukarnia Perfekta  oferująca kompleksowe rozwiązania w dziedzinie poligrafii zaangażowała Studio Brandglow  do odświeżenia wizerunku marki.

Na początku zespół Brandglow skupił się na projekcie nowego logo.

Naszy celem było nasączyć logo osobowością i stworzyć przesłanie, które wyrażałoby charakter drukarni”- powiedział Marci Gajos- dyrektor kreatywny Brandglow.

Zostały opracowane różne strategie wizualne i ostateczny projekt okazał się ewolucyjnym skokiem w stosunku do starego logo, z dala od utartych pomysłów i rozwiązań. Typografia została tak pomyślana, aby nadać logo bardziej nowoczesny, niepowtarzalny wygląd. Znak powstał z połączenia trzech elementów: litery P - od nazwy firmy: Perfekta, litery D - drukarnia oraz wizerunku kropli farby drukarskiej.

Pierwotne logo było  wypełnione kolorami CMYK, obecne jest ponadczasową, prostą ikoną w czarnym kolorze” –podsumował Marcin Gajos.

Przygotowane logo zostało umieszczone w  księdze identyfikacji wizualnej wraz z cechami zastosowania, wytycznymi pozycjonowania oraz wariantami achromatycznymi, monochromatycznymi dla druków powlekanych. 

Wszystkie materiały reklamowe oparliśmy na początkowo opracowanej koncepcji graficznej. Jej głównym elementam jest motyw kropli. Możliwość wycinania, uwypuklania kropli na materiałach promocyjnych i komunikacyjnych to oryginalny i nowoczesny akcent graficzny świadczący o profesjonalizmie i możliwościach firmy.

Strona internetowa Perfekty to główne źródło informacji o firmie i oferowanych usługach. Sam serwis jest przede wszystkim czytelny i przejrzysty oraz utrzymany w spójnej dla identyfikacji wizualnej linii graficznej. Wygląd i układ menu umożliwia intuicyjne poruszanie się po stronie i pozwala osobom odwiedzającym stronę na szybkie znalezienie potrzebnych informacji. Usługi firmy zostały usystematyzowane w katalogu, dzięki czemu klienci firmy mogą szybko uzyskać dostęp do opisu wybranej opcji.

Zależało nam, by wizerunek był czysty, oszczędny, „techniczny”, a zarazem oryginalny graficznie. Jak zawsze w pracy nad nowym wizerunkiem, decydującym czynnikiem były ambicje plastyczne naszych grafików. Stworzona przez nas nowa  linia graficzna kojarzy Perfektę z duchem przedsiębiorczości, aktywnością i nowymi technologiami – podsumował Marcin Gajos

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl

Galeria: Nowy wizerunek drukarni Perfekta


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

wszystko fajnie pięknie, ale pierwsze skojarzenie kiedy patrzę na sygnet nowego logo, nawet z niewielkiej odległości, to kciuk w dół...

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764