logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Brandglow z identyfikacją wizualną dla marki Profilar

  PR 11.03.2019, przeczytano 2776 razy
ilustracjastrzałka

PROFILAR w Grupie ADAMIETZ to marka odpowiedzialna za produkcję profili zimnogiętych, formowanie profili z blach płaskich, które później wykorzystywane są przy budowie hal stalowych, magazynów i szeregu innych konstrukcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandglow-z-identyfikacja-wizualna-dla-marki-profilar,381596,artykul.html

Począwszy od logo, priorytetem było, aby w identyfikacji wizualnej marki zaprezentować możliwości parku maszynowego a także dostosowanie go elastycznie do oczekiwań klientów. Dlatego znak firmowy występuje w kilku wariantach i może być dostosowywany swobodnie do powierzchni, na której jest prezentowany.

ilustracjastrzałka

System identyfikacji wizualnej zaprojektowany został tak, aby tak złożony temat jak zakres oferty, przedstawiał w postaci prostych kształtów i oryginalnych ikon. Zaproponowane rozwiązania doskonale sprawdzają się zarówno w postaci cyfrowej (strona www) jak i drukowanej (druki firmowe, foldery produktowe itp.)

ilustracjastrzałka

Dobór środków graficznych wynikał nie tylko z profilu działalności firmy, ale był również podyktowany spójnością wizerunkową z innymi podmiotami, które należą do Grupy ADAMIETZ.

ilustracjastrzałka

Nowa identyfikacja wizualna wprowadzana jest od początku roku, sukcesywnie na różnych polach działalności firmy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764