logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Branding stadionów MŚ U-20

  PR 29.05.2019, przeczytano 1619 razy

1,3 tys. mkw. podzielonych na 100 elementów – tyle materiałów graficznych trzeba było przygotować na każdy stadion młodzieżowych mistrzostw świata. Na ich montaż było zaledwie kilkanaście dni. Efekty pracy firmy Impel Visual Solutions można teraz podziwiać w Łodzi i pięciu innych miastach-gospodarzach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-branding-stadionow-ms-u-20,382670,artykul.html

Łącznie 7,8 tys. materiałów graficznych podzielonych na 600 elementów przygotowano do brandingu sześciu stadionów, na których rozgrywane są Mistrzostwa Świata FIFA U-20 Polska 2019. Efekt? Materiały graficzne dokoła murawy, oznakowanie pod koroną stadionu, oznakowanie sektorów, szatni, tuneli i korytarzy. Stadiony w Łodzi, Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Tychach i Bielsku-Białej były gotowe na czas.

Inaugurację mundialu w Łodzi obejrzało 17 463 widzów, czyli prawie komplet. Pomimo gorącego dopingu, Polska przegrała z Kolumbią 0-2. W niedzielę z Thaiti było znacznie lepiej. Polacy strzelili aż 5 bramek, nie tracąc przy tym ani jednej. Piłkarze z pewnością mają nadzieję, że w ostatnim grupowym meczu frekwencja na stadionie będzie równie wysoka, co pomoże biało-czerwonym w awansie do fazy pucharowej. Polacy zagrają jeszcze jedno spotkanie grupowe – 29 maja z Senegalem. Oprawa dwóch pierwszych meczów stała na bardzo wysokim poziomie.

- Największym wyzwaniem było sprostanie presji czasu i wymaganiom zamawiającego – przyznaje Andrzej Kaszlewicz, dyrektor ds. realizacji w firmie Impel Visual Solutions, która była odpowiedzialna za branding wszystkich stadionów. - Realizowaliśmy już projekty na tak dużą skalę, co pomogło sprostać wysokim oczekiwaniom zleceniodawcy.

Na pomiary stadionów, zaprojektowanie grafik, wydrukowanie ich, napisanie instrukcji montażu i samo zamontowanie specjaliści z Impel Visual Solutions mieli czas od połowy kwietnia. Drukować zaczęli po weekendzie majowym, montaże – na wszystkich stadionach jednocześnie – rozpoczęły się w połowie maja. Na wszystkich pojawiły się m.in. oznaczenia stadionu i logotypy turnieju. Do oznakowania każdego obiektu wykorzystano 1,3 tys. mkw. materiałów graficznych. Po 100 elementów na stadion. Największym wyzwaniem był branding Stadionu Miejskiego w Łodzi, gdzie mecze rozgrywa reprezentacja Polski i gdzie rozegrany zostanie finał.

- To było najbardziej prestiżowe zadanie. Musieliśmy dopracować wszystkie detale. Największe oczekiwania wiązały się właśnie z tym stadionem – przyznaje Andrzej Kaszlewicz z Impel Visual Solutions.

To kolejny tak duży projekt Impel Visual Solutions w tym roku. Dotychczas firma wykonała m.in. rebranding dwóch dużych banków: BGŻ BNP Paribas i Raiffeisen, branding Dyskontu Paliwowego w Zgorzelcu i nowo otwartego centrum Silesia Outlet Gliwice. Wizualne efekty pracy firmy są widoczne np. w placówkach Millenium, PKO BP, Pizza Hut i Starbucks. Od kilku lat Impel Visual Solutions realizuje usługi produkcji i montażu elementów wizualizacji zewnętrznej obiektów, aranżuje wnętrza, wykonuje instalacje reklamowe, dekoracyjne i informacyjne. Firma regularnie świadczy usługi dla ok. 600 klientów z różnych branż.

Źródło: Impel Visual Solutions

Galeria: Mistrzostwa Świata FIFA U-20: Branding stadionów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764