logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandlab agencją doradztwa komunikacyjnego Unilever Polska

  PR 30.03.2020, przeczytano 352 razy

Do grona klientów BrandLab dołącza Unilever – jeden z wiodących na świecie koncernów sektora FMCG. Od stycznia 2020 roku BrandLab odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej Unilever.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandlab-agencja-doradztwa-komunikacyjnego-unilever-polska,386309,artykul.html

Zakres działań BrandLab obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz utrzymywanie relacji z mediami i partnerami Unilever. Za działania agencji odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.

Unilever jest właścicielem łącznie ponad 400 różnych marek na całym świecie, m.in. Dove, Lipton, Hellmann’s czy Magnum. Trzynaście najbardziej zyskownych marek firmy – tzw. bilion-dollar brands (ang. miliardowa marka) – generuje średnią roczną sprzedaż na poziomie ponad miliard dolarów.

BrandLab jest firmą doradztwa komunikacyjnego od ponad 10 lat realizującą działania komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych firm i instytucji z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, issue management, komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Partnerzy BrandLab od 20 lat skutecznie realizują kampanie komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji w zróżnicowanych obszarach komunikacji, w tym issue management oraz zarządzania w kryzysie i wdrażania działań osłonowych.

BrandLab jest firmą członkowską Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej oraz United Nations Global Compact.

Źródło: BrandLab

www.brandlab.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764