logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Brandlift podsumowuje wyniki finansowe

  PR 25.06.2024, przeczytano 702 razy

Agencja marketingowo-technologiczna działająca w obszarze influencer marketingu – Brandlift, opublikowała dane finansowe za 2023 r. Spółka zanotowała 11,5 mln zł przychodu oraz EBITDA na poziomie 1,3 mln zł. Warto również zaznaczyć, że kontynuowała współpracę z 83% klientów, dla których świadczyła usługi w 2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandlift-podsumowuje-wyniki-finansowe,404790,artykul.html

Pewnym i rzetelnym wyznacznikiem sukcesu jest lojalność klientów, długofalowa lub odnawiana współpraca. W Brandlift możemy zatem szczególnie podkreślić nasz sukces, ponieważ nawet 83% naszych klientów z 2022 r. podjęło z nami ponowną współpracę w 2023 r. Tak wysoki współczynnik CRR jest dobitnym potwierdzeniem nie tylko trendującego influencer marketingu, ale także naszego profesjonalizmu, skuteczności i efektywności działań, na które składa się nasze know how, unikatowe rozwiązania technologiczne i stałe doskonalenie oraz rozumienie biznesu i jego potrzeb – mówi Karina Hertel, partnerka zarządzająca agencją Brandlift.

W ujęciu finansowym

Zgodnie z opublikowanym raportem finansowym, w zeszłym roku przychody Agencji wyniosły 11,5 mln zł. EBITDA wyniosła 1,3 mln zł, natomiast zysk netto opiewał na kwotę 1 mln zł.

Miniony rok to był czas ważnych zmian organizacyjnych. Wzrost biznesu r/r nie jest spektakularny, ale wobec faktu, że 2023r był dla wielu firm, w tym potencjalnych Klientów - odbiorców naszych usług, rokiem wyzwań i zwiększonej ostrożności w podejmowaniu decyzji dot. wydatków na marketing i technologię, jesteśmy zadowoleni z tego co osiągnęliśmy. Rozpoczęliśmy też jako Brandlift nowy etap rozwoju, czego efekty były już widoczne pod koniec zeszłego roku w postaci pozyskania całorocznych budżetów na kompleksowe działania w obszarze mediów społecznościowych. Podjęliśmy ważne decyzje, które będą procentowały w przyszłości. Przede wszystkim mam na myśli inwestycje w technologię i customer service – dwa obszary tworzące DNA naszej firmy – mówi Michał Hertel – prezes Brandlift. - Wierzymy głęboko, że wydatki na influencer marketing będą rosły a Klienci będą coraz odważniej inwestować w ten kanał i modyfikować strukturę budżetów marketingowych – dodaje.

Influencing – czyli wpływaj na decyzjekonsumenckie

Zgodnie z międzynarodowym trendem – rośnie znaczenie influencer marketingu. Przedsiębiorstwa coraz chętniej wybierają taką formę promocji, bo wywiera realny impakt na sprzedaż i świadomość marki. Globalnie jeszcze w 2024 r. wartość rynku influencer marketingu może osiągnąć pułap 24 mld zł, a badania wskazują, że nawet 60% firm planuje zwiększyć budżet na działania influencerskie.

Źródło: Brandlift

www.brandlift.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak marki kuszą festiwalowiczów
Festiwale muzyczne przeżywają w Polsce prawdziwy rozkwit. Organizatorzy zaskakują nowatorskimi rozwiązaniami i konkurują w ściąganiu największych gwiazd. Na największych polskich festiwalach jak Pol’and’Rock, Open’er Festival czy Orange Warsaw Festival poziom organizacji jest na światowym poziomie. Ale zaplecze to nie wszystko.
Prawie połowa kupujących deklaruje, że wygląd strony jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o ich postrzeganiu wiarygodności firmy.[1] Jak zatem budować uniwersalne projekty stron, które nie zginą w morzu im podobnych? Odpowiadają eksperci marki Shoper.
Jak uniknąć pracy za darmo jako freelancer?
Z najnowszego raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że 259 tys. polskich firm nie płaci swoim kontrahentom, a ich sumaryczne przeterminowane należności wynoszą 9,89 mld zł. Problemy z płatnościami w dużym stopniu dotykają niezależnych freelancerów, którzy w priorytetach płatności wielu firm plasują się na samym końcu. Jakie możliwości zabezpieczenia...
Slodkie o wyzwaniach klimatycznych i przyszłości czekolady
Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu produkcji, a także konsumpcji czekolady. Wzrasta świadomość konieczności ochrony środowiska i walki ze zmianami klimatycznymi, co skłania producentów czekoladowych słodkości, do podejmowania działań na...
Przepis na... restaurację. Jak zaprojektować wnętrze ze smakiem?
Architektura jest sztuką użytkową, ale wcale to nie oznacza, że nie ma w niej miejsca na kreatywność. Wręcz przeciwnie – to właśnie prace, w których do głosu dochodzą pomysłowość i niczym nieskrępowana wyobraźnia mogą liczyć na sukces. Sekrety swoich projektów zdradza Kacper Gronkiewicz, znany architekt, autor wielu uznanych projektów wnętrz, w tym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764