logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandlift profesjonalizuje hasztagi

  PR 30.12.2019, przeczytano 613 razy

Firma specjalizuje się w łączeniu twórców z markami w ramach kampanii z nano- i mikroinfluencerami, jak również najbardziej wpływowymi i opiniotwórczymi postaciami ze świata social mediów. Agencja dysponuje autorską platformą technologiczną zapewniającą m.in. nadzór nad realizacją kampanii w czasie rzeczywistym oraz wykorzystuje światowej klasy narzędzia do weryfikacji influencerów pod kątem jakości i optymalizacji zasięgów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandlift-profesjonalizuje-hasztagi,385204,artykul.html

Zespół agencji tworzą wyłącznie osoby z szerokim doświadczeniem mediowym i marketingowym, zdobywanym podczas realizacji kampanii dla marek z wielu branż, jak również osoby z dużym doświadczeniem w tworzeniu nowoczesnych narzędzi internetowych. Agencję reprezentuje ekspert – Karina Hertel, która swoje menadżerskie 15-letnie doświadczenie zdobywała w największych mediowych firmach w Polsce, ostatnio jako Dyrektor Zarządzająca w Grupa Onet - RAS Polska.

- BrandLift wyróżnia seniorskie podejście do realizacji kampanii oraz wysoki poziom współpracy z klientami i consulting na wszystkich etapach projektu. Dajemy marketerom pewność, że kampania jest realizowana z dbałością o najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Naszą rynkową misją jest profesjonalizacja tej młodej branży w trosce o efektywność biznesową działań prowadzonych na rzecz marek – mówi Karina Hertel, ekspert BrandLift.

Agencja zbudowała autorską platformę do jak najbardziej efektywnego i skutecznego prowadzenia kampanii i automatyzacji całego procesu na linii Influencer – Agencja – Klient. Profile influencerów są szczegółowo analizowane pod kątem ich wiarygodności i deklarowanych parametrów kont, jak również dopasowywane do wymaganych do osiągnięcia wskaźników kampanii. Klienci otrzymują dostęp do narzędzia, umożliwiającego w prosty i przejrzysty sposób akceptować oraz konsultować zarówno konta influencerów, jak i publikowane treści. Zautomatyzowany jest również sposób rozliczeń, dzięki czemu prowadzenie kampanii z udziałem kilkudziesięciu kont nie stanowi wyzwania organizacyjnego.

- Wykorzystujemy narzędzia analityczne w procesie doboru influencerów, tak aby pracować tylko z wiarygodnymi twórcami. Analizujemy ich profile pod kątem pozyskiwania obserwatorów oraz rzeczywistego zaangażowania. Wykorzystujemy do tego celu narzędzie zewnętrznego partnera. Każdy influencer w bazie przechodzi szczegółową weryfikację. Dodatkowo dzięki HashtagCircle, czyli autorskiej technologii do analizy hashtagów, potrafimy znacznie dokładniej dobierać skutecznych w konkretnej kategorii twórców, a tym samym dostarczyć lepsze parametry kampanii i szybciej dowieźć KPI’e – dodaje.

Marki obsługiwane przez BrandLift to m.in.: Nivea, Smyk, Żywiec Zdrój, Vision Express, RayBan, Bell, projekt „Stocznia Gdańska warta UNESCO”.

Źródło: BrandLift

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764