logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandlift profesjonalizuje hasztagi

  PR 30.12.2019, przeczytano 646 razy

Firma specjalizuje się w łączeniu twórców z markami w ramach kampanii z nano- i mikroinfluencerami, jak również najbardziej wpływowymi i opiniotwórczymi postaciami ze świata social mediów. Agencja dysponuje autorską platformą technologiczną zapewniającą m.in. nadzór nad realizacją kampanii w czasie rzeczywistym oraz wykorzystuje światowej klasy narzędzia do weryfikacji influencerów pod kątem jakości i optymalizacji zasięgów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandlift-profesjonalizuje-hasztagi,385204,artykul.html

Zespół agencji tworzą wyłącznie osoby z szerokim doświadczeniem mediowym i marketingowym, zdobywanym podczas realizacji kampanii dla marek z wielu branż, jak również osoby z dużym doświadczeniem w tworzeniu nowoczesnych narzędzi internetowych. Agencję reprezentuje ekspert – Karina Hertel, która swoje menadżerskie 15-letnie doświadczenie zdobywała w największych mediowych firmach w Polsce, ostatnio jako Dyrektor Zarządzająca w Grupa Onet - RAS Polska.

- BrandLift wyróżnia seniorskie podejście do realizacji kampanii oraz wysoki poziom współpracy z klientami i consulting na wszystkich etapach projektu. Dajemy marketerom pewność, że kampania jest realizowana z dbałością o najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Naszą rynkową misją jest profesjonalizacja tej młodej branży w trosce o efektywność biznesową działań prowadzonych na rzecz marek – mówi Karina Hertel, ekspert BrandLift.

Agencja zbudowała autorską platformę do jak najbardziej efektywnego i skutecznego prowadzenia kampanii i automatyzacji całego procesu na linii Influencer – Agencja – Klient. Profile influencerów są szczegółowo analizowane pod kątem ich wiarygodności i deklarowanych parametrów kont, jak również dopasowywane do wymaganych do osiągnięcia wskaźników kampanii. Klienci otrzymują dostęp do narzędzia, umożliwiającego w prosty i przejrzysty sposób akceptować oraz konsultować zarówno konta influencerów, jak i publikowane treści. Zautomatyzowany jest również sposób rozliczeń, dzięki czemu prowadzenie kampanii z udziałem kilkudziesięciu kont nie stanowi wyzwania organizacyjnego.

- Wykorzystujemy narzędzia analityczne w procesie doboru influencerów, tak aby pracować tylko z wiarygodnymi twórcami. Analizujemy ich profile pod kątem pozyskiwania obserwatorów oraz rzeczywistego zaangażowania. Wykorzystujemy do tego celu narzędzie zewnętrznego partnera. Każdy influencer w bazie przechodzi szczegółową weryfikację. Dodatkowo dzięki HashtagCircle, czyli autorskiej technologii do analizy hashtagów, potrafimy znacznie dokładniej dobierać skutecznych w konkretnej kategorii twórców, a tym samym dostarczyć lepsze parametry kampanii i szybciej dowieźć KPI’e – dodaje.

Marki obsługiwane przez BrandLift to m.in.: Nivea, Smyk, Żywiec Zdrój, Vision Express, RayBan, Bell, projekt „Stocznia Gdańska warta UNESCO”.

Źródło: BrandLift

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bambi wbija na kuchnię w kampanii McDonald’s
Czołowa polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się 28 września,
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo...
Mindshare wspiera Dove w kampanii #PrawdziwePiekno
Marka Dove (Unilever) rozpoczyna kampanię #PrawdziwePiekno. Za działania mediowe odpowiada Mindshare Polska, we współpracy z That One Agency (kreacja) i Yellowcups PR Agency. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowano też wiele działań obejmujących inne kanały komunikacji, wśród których są m.in. telewizja, prasa, influencerzy. Ważną rolę odgrywa...
Ekrany DOOH Screen Network w Orientarium Zoo Łódź
Screen Network rozszerza swoją ofertę o ekrany w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce – Orientarium Zoo Łódź. Kompleks odwiedza rocznie ponad milion gości. To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki.
Energa Obrót w programie Ambasador Marki Pracodawcy
Umacnianie pozycji Energi Obrotu w biznesie oraz możliwość tworzenia własnego, eksperckiego wizerunku – to korzyści płynące z wdrożenia w spółce programu Ambasador Marki Pracodawcy. W pierwszej edycji spółka wyłoniła ośmiu pracowników-ambasadorów, którzy pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764