logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandlift przystępuje do IAB Polska

  PR 25.02.2024, przeczytano 226 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandlift-przystepuje-do-iab-polska,403231,artykul.html

Brandlift to agencja influencer marketingu, wspierającą marki w budowaniu ich wizerunku i kompleksowej realizacji celów marketingowych za pośrednictwem mediów społecznościowych. Agencja posiada i rozwija bazę współpracujących twórców, jak również realizuje długoterminowe projekty ambasadorskie z opiniotwórczymi postaciami. Brandlift wykorzystuje autorskie rozwiązanie martech – platformę technologiczną do automatyzacji prowadzenia kampanii, optymalizacji doboru i weryfikacji twórców pod kątem ich wiarygodności, jak również akceptowania treści po stronie Klienta.

Brandiift od 4 lat konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku infuencer marketingu. Realizując kampanie zarówno na rzecz polskich liderów branżowych jak i największych marek z portfolio międzynarodowych korporacji, widzimy jak dynamicznie się zmienia ten obszar rynku i z jakimi wyzwaniami się mierzy. – mówi Michał Hertel – CEO Brandlift Sp. z o.o. – wcześniejsze doświadczenia naszej kadry zarządzającej, wywodzącej się ze świata mediów, PR, IT, marketingu pozwalają nam złapać taką perspektywę i zrozumieć oczekiwania klientów wobec takich agencji jak nasza.

Chcemy dzielić się naszymi doświadczeniami i brać udział w profesjonalizacji i budowaniu pozytywnej aury wokół influencer marketingu oraz mediów społecznościowych, jako kluczowych narzędzi współczesnego marketingu. Chcemy również promować skuteczne i odpowiedzialne korzystanie z technologii. W tej sytuacji dołączenie do IAB, jako największej organizacji branżowej, odpowiedzialnej za tworzenie standardów w Internecie, jest dla nas oczywiste. Zresztą część z nas wraca do IAB, tyle, że reprezentując inne barwy.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764