BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać twórców do swoich kampanii, co skraca czas przygotowań i obniża koszty kampanii.
Powody obserwowania kont parentingowych są bardzo różnorodne. Niektórzy interesują się tematyką rodzicielstwa, szukając porad bardziej doświadczonych rodziców, inni niebędący jeszcze rodzicami, lubią obserwować influencerów relacjonujących życie rodzinne, w którym pojawiają się dzieciaki. Tematyka parentingowa jest bardzo angażująca i ma wysokie parametry jakościowe. Często komunikacja jest naturalna, prawdziwa i emocjonalna, nawet jeśli zawiera w sobie lokowanie produktu.
Z danych Brandlift wynika, że Polacy w social mediach chętnie poszukują treści związanych z parentingiem. Na Instagramie z porad na temat rodzicielstwa korzysta 12 proc. użytkowników. Na YouTube takiego contentu poszukuje co dziesiąty widz. Z kolei markom chcącym dotrzeć za pośrednictwem swoich kampanii do rodziców zależy na współpracy z influencerami, którzy mają dzieci w odpowiednim, pasującym do zastosowania produktu czy usługi wieku.
- Z tego powodu Brandlift zdecydował się udoskonalenie swojej platformy o narzędzia pozwalające na weryfikację wieku i płci dzieci zdecydowanych na współprace influencerów parentingowych. Odpowiadając na potrzeby marek, naszych klientów, ale także samych influencerów usprawniliśmy proces poszukiwania i doboru właściwego konta do współpracy. Dzięki niemu jesteśmy precyzyjni, szybsi i dostarczamy idealnie dopasowane profile na Instagramie, TikToku i You Tube. Szereg szczegółowych filtrów pozwala ściśle dostosować influencera do oczekiwań. – mówi Karina Hertel, partner zarządzający BrandLift.
Automatyzacja kluczem do długotrwałych współprac
Doświadczenia BrandLift pokazują, że marki bardzo cenią sobie możliwość szybkiego i łatwego przeprocesowania castingu i wytypowania influencerów odpowiednich do współpracy.
– Dzięki automatyzacji marki nie tracą energii i nie marnują cennego czasu na działania w ramach influencer marketingu. Kampanie realizujemy szybko. Jesteśmy w stanie dostarczyć gotowy, jakościowy plan na komunikację w ciągu tygodnia. To powoduje, że mamy wielu klientów lokujących swoje produkty lub usługi w obszarze parentingu, którzy są z nami od kilku lat lub regularnie powracają w momencie rozpoczęcia nowych działań – dodaje Karina Hertel.
Na podstawie autorskiego narzędzia Brandlift realizuje kampanie takich marek jak Polski Bank Komórek Macierzystych, Pepco, Beiersdorf (Bambino), Galderma. Wymienione współprace trwają minimum 3 lata.
Źródło: BrandLift