logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami

  PR 31.05.2023, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać twórców do swoich kampanii, co skraca czas przygotowań i obniża koszty kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandlift-z-unikalnym-narzedziem-do-pracy-z-insta-rodzicami,400214,artykul.html

Powody obserwowania kont parentingowych są bardzo różnorodne. Niektórzy interesują się tematyką rodzicielstwa, szukając porad bardziej doświadczonych rodziców, inni niebędący jeszcze rodzicami, lubią obserwować influencerów relacjonujących życie rodzinne, w którym pojawiają się dzieciaki.  Tematyka parentingowa jest bardzo angażująca i ma wysokie parametry jakościowe.  Często komunikacja jest naturalna, prawdziwa i emocjonalna, nawet jeśli zawiera w sobie lokowanie produktu.

Z danych Brandlift wynika, że Polacy w social mediach chętnie poszukują treści związanych z parentingiem. Na Instagramie z porad na temat rodzicielstwa korzysta 12 proc. użytkowników. Na YouTube takiego contentu poszukuje co dziesiąty widz. Z kolei markom chcącym dotrzeć za pośrednictwem swoich kampanii do rodziców zależy na współpracy z influencerami, którzy mają dzieci w odpowiednim, pasującym do zastosowania produktu czy usługi wieku.  

- Z tego powodu Brandlift zdecydował się udoskonalenie swojej platformy o narzędzia pozwalające na weryfikację wieku i płci dzieci zdecydowanych na współprace influencerów parentingowych. Odpowiadając na potrzeby marek, naszych klientów, ale także samych influencerów usprawniliśmy proces poszukiwania i doboru właściwego konta do współpracy. Dzięki niemu jesteśmy precyzyjni, szybsi i dostarczamy idealnie dopasowane profile na Instagramie, TikToku i You Tube. Szereg szczegółowych filtrów pozwala ściśle dostosować influencera do oczekiwań. – mówi Karina Hertel, partner zarządzający BrandLift.

Automatyzacja kluczem do długotrwałych współprac

Doświadczenia BrandLift pokazują, że marki bardzo cenią sobie możliwość szybkiego i łatwego przeprocesowania castingu i wytypowania influencerów odpowiednich do współpracy.

– Dzięki automatyzacji marki nie tracą energii i nie marnują cennego czasu na działania w ramach influencer marketingu. Kampanie realizujemy szybko. Jesteśmy w stanie dostarczyć gotowy, jakościowy plan na komunikację w ciągu tygodnia. To powoduje, że mamy wielu klientów lokujących swoje produkty lub usługi w obszarze parentingu, którzy są z nami od kilku lat lub regularnie powracają w momencie rozpoczęcia nowych działań – dodaje Karina Hertel.

Na podstawie autorskiego narzędzia Brandlift realizuje kampanie takich marek jak Polski Bank Komórek Macierzystych, Pepco, Beiersdorf (Bambino), Galderma. Wymienione współprace trwają minimum 3 lata.

Źródło: BrandLift

www.brandlift.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już w najbliższy poniedziałek, 25 września br., o godzinie 19:00 na stronie głównej portalu Gazeta.pl odbędzie się debata z udziałem przedstawicieli ogólnopolskich komitetów wyborczych. Pytania będą dotyczyły najważniejszych tematów, które zostały zaprezentowane w czerwcowym badaniu „Prawdziwe problemy Polaków” przygotowanym...
Fake newsy stworzone przez sztuczną inteligencję trudne do rozpoznania
Sztuczna inteligencja jest w stanie coraz lepiej imitować teksty pisane przez ludzi, a nawet tworzyć takie, które są łatwiejsze do zrozumienia – dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Zuryskiego. Co istotne odbiorcy nie są w stanie odróżnić informacji tworzonych przez sztuczną inteligencję. Zarówno te prawdziwe, jak i fałszywe wydają im się bardziej wiarygodne...
Wzrost przychodów Grupy PMPG Polskie Media S.A. w I połowie 2023 r.
Grupa PMPG Polskie Media S.A. nie tylko utrzymała, ale nawet powiększyła w pierwszym półroczu przychody o 4 proc. względem analogicznego okresu 2022 r., który był dla Grupy PMPG Polskie Media S.A. rekordowy pod tym względem.
Rozpoczyna działalność Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych
Z inicjatywy prezesów Grupy WP, Ringier Axel Springer Polska, Agory i Interii powstał Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych. Jego głównym zadaniem jest wspólna praca dla rozwoju mediów internetowych oraz reprezentowanie wydawców w procesie tworzenia regulacji prawnych. Prezesem związku został Maciej Kossowski.  
Nowe pasmo dla dzieci w telewizji Metro
Już od 2 października, naziemna telewizja Metro wprowadza nowe, niezwykle ekscytujące pasmo rozrywki dla najmłodszych widzów! W ofercie kanału znajdą się najpopularniejsze kreskówki, m.in. New Looney Tunes, Batwheels oraz Tom i Jerry Show. Treści emitowane będą od poniedziałku do piątku, o godz. 06:00. Stacja dostępna jest bezpłatnie w ramach naziemnej telewizji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764