logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brands Alive dla marki Nervomix

  PR 23.04.2018, przeczytano 508 razy

Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiadała za koordynację konkursu „Wakacje bez nerwów” na zlecenie Grupy Adamed, właściciela marki Nervomix. Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie jego koncepcji kreatywnej, strony landing page oraz materiałów BTL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brands-alive-dla-marki-nervomix,36266,artykul.html

Konkurs „Wakacje bez stresu” był skierowany do osób cierpiących na dolegliwości związane z nadmierną nerwowością i stresem.  Jego mechanizm powiązany był z zakupem produktów Nervomix Control i Nervomix Sen. W konkursie do wygrania był wyjazd na Seszele dla dwóch osób oraz 100 innych nagród przywodzących na myśl wakacje.

-  Zależało nam na tym, żeby nasz konkurs inspirował uczestników do znalezienia dla siebie chwili relaksu i wytchnienia od codzienności. W ramach zadania konkursowego zaproponowaliśmy zabawę w wymyślanie hasła reklamowego dla produktu Nervomix Control oraz wskazywanie najlepszych sposobów do odprężania się. W kreacji filmowej i w innych materiałach wspieraliśmy budowę takich skojarzeń z marką Nervomix, jak relaks i spokój. Myślę, że, całość komunikacji budziła w odbiorcach pozytywne emocje. – powiedziała Anna Seroczyńska, Dyrektor Kreatywny w Agencji Brands Alive.

Konkurs promowały dwa spoty filmowe przygotowane specjalnie na dla portali Facebook oraz Youtube, a także materiały BTL w aptekach. Kampanię w mediach realizowała agencja reklamowa Silvermedia. Agencja Brands Alive pozyskała zlecenie w drodze wygranego konkursu.

Źródło: Brands Alive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764