logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brands Alive wprowadza dwa nowe spoty dla marki Detramax

  PR 29.03.2017, przeczytano 442 razy

Agencja kreatywna Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej stworzyła kreację dla nowych produktów marki Detramax należącej do firmy Novascon Pharmaceuticals. W ramach współpracy zostały wyprodukowane dwa spoty reklamowe wprowadzające na rynek rajstopy uciskowe oraz innowacyjny suplement diety Detramax Plus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brands-alive-wprowadza-dwa-nowe-spoty-dla-marki-detramax,31988,artykul.html

Ambasadorką produktu została Krystyna Czubówna i przy pomocy jej wizerunku firma wprowadza na rynek nowy produkt z linii Detramax – rajstopy profilaktyczne uciskowe poprawiające mikrokrążenie żylne. W zrealizowanym spocie reklamowym główną rolę odgrywają bohaterki – konsumentki opowiadające o produkcie, którego benefity przedstawione są w formie testów konsumenckich. Całość odbywa się w ciepłym otoczeniu kameralnego studia telewizyjnego, które prowadzi Krystyna Czubówna.

Drugi spot reklamowy zatytułowany „Laboratorium Detramax” wprowadza na rynek markę Detramax Plus, suplement diety wspomagający krążenie oraz rewitalizację zmęczonych nóg. W filmie zastosowano nowoczesne laboratorium oraz animacje, aby podkreślić innowacyjność produktu.

Przy realizacji obu kreacji istotnym celem strategicznym było odmłodzenie grupy docelowej, co znalazło odzwierciedlenie w liniach kreatywnych. Dwa nowe filmy dla marki Detramax przyniosły również istotne zmiany w warstwie plastycznej.

- Zmiana stylistyki w warstwie wizualnej ma za zadanie znaleźć odzwierciedlenie w wizerunku  marki. Jednocześnie w przekazie zbudowaliśmy wiarygodną historię, która pozwoliła na pokazanie benefitów sprzedażowych. Jestem przekonana, że ta transformacja będzie korzystna nie tylko dla firmy, ale także dla wizerunku samej marki. - mówi Anna Seroczyńska, Dyrektor Kreatywny Brands Alive.

Detramax to jeden z flagowych produktów firmy Novascom Pharmaceuticals. Nadrzędnym celem dla marki jest utrzymanie i wzmocnienie lojalności dotychczasowego Klienta i poszerzenie grupy docelowej o młodszych odbiorców.

Źródło: Brands Alive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tubądzin meets… heArt. Unikatowe płytki dla WOŚP
Grupa Tubądzin po raz kolejny angażuje się w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i… po raz kolejny do pomocy angażuje artystów. Zaproszeni twórcy stworzyli unikatowe płytki ceramiczne, które będą stanowić przedmioty licytacji na rzecz WOŚP.
Epoka (nie)dostępności: wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie
Wystawa „Epoka (nie)dostępności” to wspólna inicjatywa Fundacji Avalon oraz Muzeum Narodowego w Krakowie, w ramach której zaprezentowane zostaną obiekty związane z brakiem dostępności, symbolizujące błędy i ograniczenia doświadczane w codziennym życiu przez osoby z niepełnosprawnościami. Wydarzenie potrwa od 31 stycznia do 30 marca 2025.
Panasonic WPS2 - bezprzewodowy system prezentacyjny
Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą wersję bezprzewodowego systemu prezentacji PressIT — serię WPS2. Nowa technologia jest dostępna od ręki i została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezproblemową, bezstresową i wysoce efektywną współpracę i komunikację w środowiskach zawodowych i edukacyjnych. System umożliwia bezproblemową współpracę,...
Mediabrands Health: specjalistyczny zespół w IPG Mediabrands
Grupa IPG Mediabrands rozszerzyła swoją ofertę dla klientów z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia, i utworzyła w swoich strukturach zespół Mediabrands Health, specjalizujący się m.in. w komunikacji kierowanej do profesjonalistów z branży ochrony zdrowia (HCP): lekarzy, farmaceutów i innych przedstawicieli zawodów medycznych.
Sharp LM - monitory interaktywne od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na tegorocznych targach ISE, serię monitorów interaktywnych Sharp LM, o najlepszych w swojej klasie parametrach technologii dotyku i stosunku ceny do jakości. Ta nowa linia średniej wielkości monitorów interaktywnych oferuje szeroki wachlarz profesjonalnych funkcji do zastosowań dla małych przestrzeni konferencyjnych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764