Agencja kreatywna Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej stworzyła kreację dla nowych produktów marki Detramax należącej do firmy Novascon Pharmaceuticals. W ramach współpracy zostały wyprodukowane dwa spoty reklamowe wprowadzające na rynek rajstopy uciskowe oraz innowacyjny suplement diety Detramax Plus.
Ambasadorką produktu została Krystyna Czubówna i przy pomocy jej wizerunku firma wprowadza na rynek nowy produkt z linii Detramax – rajstopy profilaktyczne uciskowe poprawiające mikrokrążenie żylne. W zrealizowanym spocie reklamowym główną rolę odgrywają bohaterki – konsumentki opowiadające o produkcie, którego benefity przedstawione są w formie testów konsumenckich. Całość odbywa się w ciepłym otoczeniu kameralnego studia telewizyjnego, które prowadzi Krystyna Czubówna.
Drugi spot reklamowy zatytułowany „Laboratorium Detramax” wprowadza na rynek markę Detramax Plus, suplement diety wspomagający krążenie oraz rewitalizację zmęczonych nóg. W filmie zastosowano nowoczesne laboratorium oraz animacje, aby podkreślić innowacyjność produktu.
Przy realizacji obu kreacji istotnym celem strategicznym było odmłodzenie grupy docelowej, co znalazło odzwierciedlenie w liniach kreatywnych. Dwa nowe filmy dla marki Detramax przyniosły również istotne zmiany w warstwie plastycznej.
- Zmiana stylistyki w warstwie wizualnej ma za zadanie znaleźć odzwierciedlenie w wizerunku marki. Jednocześnie w przekazie zbudowaliśmy wiarygodną historię, która pozwoliła na pokazanie benefitów sprzedażowych. Jestem przekonana, że ta transformacja będzie korzystna nie tylko dla firmy, ale także dla wizerunku samej marki. - mówi Anna Seroczyńska, Dyrektor Kreatywny Brands Alive.
Detramax to jeden z flagowych produktów firmy Novascom Pharmaceuticals. Nadrzędnym celem dla marki jest utrzymanie i wzmocnienie lojalności dotychczasowego Klienta i poszerzenie grupy docelowej o młodszych odbiorców.
Źródło: Brands Alive