Agencja reklamowa BrandStorm ICOM oraz dom mediowy Star Media na zlecenie Tunezyjskiego Urzędu d/s Turystyki przygotowała wiosenna kampanie reklamowa.
Celem kampanii jest przedstawienie Tunezji jako idealnego miejsca wakacyjnego wypoczynku nie tylko ze względu na wysoki standard hoteli, cieple morze i piękne plaże, ale także dla turystów oczekujących więcej - gry na wyśmienitych polach golfowych, zabytków kultury śródziemnomorskiej i pełnych przygód wypraw na Saharę.
Kreacja nawiązuje do charakterystycznych elementów architektury tunezyjskiej, gdzie jak w kalejdoskopie pojawiają się co chwila inne możliwości fascynującego spędzenia wolnego czasu, a pól-otwarte luki na
początku i końcu symbolizują nieskończoną ilość atrakcji.
Autorem projektu jest Robert Kiesznowski, nowe hasło stworzył Paweł Binkowski i Robert Kiesznowski, a osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem był Tomasz Kuźniak.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Star Media, od wielu lat współpracujący z BrandStorm. Senior media planner: Aleksandra Lepert.
Ze względu na umowę z klientem wysokość budżetu nie może zostać ujawniona.
Źródło: Star Media