logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BrandStorm i Star Media dla Tunezyjskiego Urzędu d/s Turystyki

  PR 11.05.2006, przeczytano 752 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa BrandStorm ICOM oraz dom mediowy Star Media na zlecenie Tunezyjskiego Urzędu d/s Turystyki przygotowała wiosenna kampanie reklamowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandstorm-i-star-media-dla-tunezyjskiego-urzedu-d-s-turystyki,3911,artykul.html

Celem kampanii jest przedstawienie Tunezji jako idealnego miejsca wakacyjnego wypoczynku nie tylko ze względu na wysoki standard hoteli, cieple morze i piękne plaże, ale także dla turystów oczekujących więcej - gry na wyśmienitych polach golfowych, zabytków kultury śródziemnomorskiej i pełnych przygód wypraw na Saharę.

Kreacja nawiązuje do charakterystycznych elementów architektury tunezyjskiej, gdzie jak w kalejdoskopie pojawiają się co chwila inne możliwości fascynującego spędzenia wolnego czasu, a pól-otwarte luki na
początku i końcu symbolizują nieskończoną ilość atrakcji.

Autorem projektu jest Robert Kiesznowski, nowe hasło stworzył Paweł Binkowski i Robert Kiesznowski, a osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem był Tomasz Kuźniak.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Star Media, od wielu lat współpracujący z BrandStorm. Senior media planner: Aleksandra Lepert.

Ze względu na umowę z klientem wysokość budżetu nie może zostać ujawniona.

Źródło: Star Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764