logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandtime wspólnie z marką Dr.Oetker zdradzają „Patent na święta”

  PR 20.12.2021, przeczytano 631 razy
ilustracja

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime wraz ze swoim nowym klientem – marką Dr.Oetker, podpowiada jak perfekcyjnie przygotować się do świąt. Wszystko za sprawą specjalnego odcinka „Patent na święta”, emitowanego na antenie TVN, TVN Style, a także TLC i Food Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandtime-wspolnie-z-marka-dr.oetker-zdradzaja-_patent-na-swieta_,394193,artykul.html

Pomysłów na to jak perfekcyjnie przygotować się do Świąt, nigdy za wiele. Dlatego BrandTime, wraz z marką Dr.Oetker, postanowił przekazać je w specjalnym, świątecznym odcinku.

Wspólnie z Anią Nowak-Ibisz pokaże jak pięknie ozdobić dom, za pomocą wieńca i girlandy z piernikowych ludzików. Magda Socha-Włodarska, specjalistka od planowania imprez, upiecze domowe pierniki, które następnie udekoruje. Podpowie też jak stworzyć jadalny upominek np. dla babci lub dziadka. Z kolei Agnieszka Winnicka pokaże prosty sposób na przygotowanie stołu w świątecznej, piernikowej wersji. Wszystkim tym patentom towarzyszyć będą produkty marki Dr.Oetker, które polecają się na nadchodzące święta.

- Cieszymy się, że wspólnie z naszym nowym klientem – marką Dr.Oetker, możemy zabrać widzów TVN, TVN Style oraz TLC i Food Network do pięknego świata, pachnącego piernikami i lukrem. Dzięki współpracy z ekspertkami, świetnie odnajdującymi się w tym magicznym klimacie, stworzyliśmy wyjątkowe i naturalne lokowania świątecznych produktów Dr.Oetker, które z pewnością podpowiedzą widzom, w jaki sposób mogą podobną atmosferę wprowadzić do swoich własnych domów – powiedział Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający BrandTime.

W programie, obok patentów kulinarnych, znalazły się także inne, świąteczne porady. Stylistka i prowadząca program „Czas na zmianę" Karolina Limbach podpowie, jak ubrać się na Wigilię w różnych stylach i pokaże kilka patentów na efekt wow przy wigilijnym stole. Z kolei Kasia Jaroszyńska, prowadząca „Nieoczywiste miejsca", przygotuje domową, naturalną dekorację z gałęzi i szyszek, która będzie niebanalnym miejscem na listy do świętego Mikołaja.

Emisja odcinka specjalnego w stacji TVN zaplanowana jest na niedzielę 19.12.2021, o godzinie 13:50. Z kolei w pozostałych stacjach: TVN Style, TLC i Food Network odcinek emitowany będzie aż do 23.12.2021.

W ramach współpracy z marką Dr.Oetker powstały także dwa dedykowane materiały wideo, poświęcone dekorowaniu pierników.

Źródło: BrandTime

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764