logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Branża e-commerce nagradza PZU za stronę internetową

  PR 27.09.2019, przeczytano 872 razy
ilustracjastrzałka

Eksperci branży e-commerce docenili innowacyjność portalu pzu.pl. Strona największego ubezpieczyciela w Polsce otrzymała prestiżowy tytuł Best Online Insurer. Wyróżnienie zostało przyznane w konkursie E-commerce Polska Awards 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-e-commerce-nagradza-pzu-za-strone-internetowa,384132,artykul.html

Nowa odsłona portalu pzu.pl to efekt pracy 120 osób z różnych obszarów biznesowych PZU. Zespół postawił sobie cel – stworzenie serwisu, który umożliwi klientom komfortowe i intuicyjne korzystanie ze strony internetowej oraz będzie łatwym narzędziem do obsługi. Jej intuicyjność, kompleksowość oraz innowacyjność została doceniona przez jury konkursu E-commerce Polska Awards 2019, zorganizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Portal pzu.pl zdobył prestiżowy tytuł Best Online Insurer.

Portal www.pzu.pl umożliwia łatwy dostęp do wszystkich usług i produktów. W jednym miejscu znalazły się opcje sprzedaży online, a także wyszukiwarka, formularze do zgłaszania szkody i umówienia wizyty w ramach prywatnej opieki medycznej oraz do kontaktu z agentem ubezpieczeniowym. Strona jest dostosowana do potrzeb klientów korzystających z  urządzeń mobilnych.

– Od dawna przyświecała nam wizja intuicyjnej strony, która ułatwi klientowi poruszanie się w czasami skomplikowanym świecie ubezpieczeń. Naszym najważniejszym celem było umożliwienie użytkownikowi szybkiego odnalezienia tych produktów i usług, które najlepiej spełniają jego potrzeby – powiedziała Marta Baran, Dyrektor ds. Marketing Intelligence.

Całość została zaprojektowana zgodnie z rozwiązaniami obszaru UX (ang. user experience / pol. doświadczenie użytkownika). Stronę wyróżnia czytelna struktura i łatwy dostęp do potrzebnych informacji. Co istotne, aby język stosowany przez PZU był zrozumiały dla przeciętnego odbiorcy, treści na portalu zostały opracowane zgodnie z zasadami prostego języka. Grupa PZU od lat działa w zakresie upraszczania języka.

Źródło: PZU SA

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764