logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Branża PR się mobilizuje - akcja wsparcia Agnieszki Bednarczyk z PSPR

  PR 10.01.2020, przeczytano 674 razy
ilustracja

Agnieszka Bednarczyk, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations stała się przypadkową, niezwykle pechową ofiarą wypadku (jako piesza). Odniosła bardzo ciężkie obrażenia, głównie twarzoczaszki, wymagające licznych operacji rekonstrukcyjnych i kosztownego leczenia, ma także połamane oba nadgarstki. Branża PR organizuje pomoc. Rozpoczęła się m.in. zbiórka pieniędzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-pr-sie-mobilizuje---akcja-wsparcia-agnieszki-bednarczyk-z-pspr,385282,artykul.html

Lista złamań, pęknięć, przesunięć, odłamków kości twarzy jest bardzo długa. Głowa najmocniej ucierpiała. Na szczęście diagnoza wskazuje na to, że mózg jest w pełni sprawny. Agnieszka jest przytomna, komunikatywna, myśli racjonalnie, pomimo ogromnych dawek leków uśmierzających ból. Jak informują częstochowskie media, kierowca był pijany i uciekł z miejsca zdarzenia. Obecnie przebywa w areszcie.

O poziomie skomplikowania obrażeń najdobitniej świadczy fakt, że mimo pilnej potrzeby kilku operacji, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Częstochowie nie podjął się żadnej. Dzięki intensywnym staraniom Rodziny oraz Przyjaciół Agnieszka z początkiem stycznia została przetransportowana do Wojewódzkiego Szpitala w Sosnowcu, gdzie operowania podjął się zespół specjalistów chirurgii rekonstrukcyjnej i pourazowej. Lekarze widzą szansę powrotu Agnieszki do normalnego życia.

- Będą jednak potrzebne kolejne operacje, zabiegi. A przede wszystkim Agnieszkę czekają bardzo kosztowne wieloletnie leczenie i rehabilitacja. Także opieka jest niezbędna, ponieważ długo nie będzie w stanie wykonywać podstawowych czynności. Niestety, jak to w życiu bywa, nieszczęścia chodzą parami. Agnieszka, miała właśnie zmienić pracę i wygasiła w tym celu działalność gospodarczą. W wyniku splotu okoliczności nie zdążyła podpisać nowej umowy – mówi Krzysztof Bekus, brat Agnieszki Bednarczyk.

Rodzina oraz PSPR zachęcają i proszą by zaangażować się w akcję pomocy finansowej na leczenie, które – jak Agnieszka podkreśla, pozwolą jej ponownie żyć w pełnym tego słowa znaczeniu. Jak napisała/podyktowała bliskim (ma połamane nadgarstki) na profilu FB: - Choć to jest prawdziwy cud, to ja żyję. Dostałam drugie życie. Dla mnie znaczy to, że mam na tym świecie jeszcze coś do zrobienia

Zbiórka online jest dostępna TUTAJ.

- Jesteśmy głęboko poruszeni tym fatalnym wydarzeniem. Duża grupa członków naszej organizacji podjęła się natychmiastowej pomocy. Jest to bardzo wzruszające i budujące, że mobilizujemy się jako środowisko. Skupiamy się nie tylko na finansach, ale też kwestiach leczenia, ubezpieczeń społecznych, komercyjnych, pomocy prawnej, odszkodowawczej. Szukamy wszelkich możliwości by wesprzeć Agnieszkę i Jej Rodzinę. Agnieszka działała w naszym stowarzyszeniu na rzecz branży PR od ponad 10 lat. Teraz to branża musi podziałać dla niej  – przekonuje Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR.

Agnieszka Bednarczyk jest członkinią zarządu PSPR od lutego 2019 r., wcześniej zasiadała we władzach Oddziału Śląskiego PSPR, a w samej organizacji jest od 2010 r. Przez wiele lat prowadziła w Częstochowie agencję Strategia FM.

Artykuł o wypadku TUTAJ

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764