logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Branża reklamowa po raz pierwszy na EFNI

  PR 12.08.2014, przeczytano 1611 razy

3 października na zaproszenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przyjeżdża do Polski dr Amy Gershkoff, architekt pierwszej i drugiej strategii wyborczej prezydenta Baracka Obamy, osoba łącząca świat wielkiej polityki i biznesu ze światem marketingu i reklamy. W czasie Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie weźmie udział w dyskusji eksperckiej „Big Data – szansa dla społeczeństwa, czy spisek gigantów?” Po raz pierwszy w historii branża reklamowa, która na świecie jest istotną częścią gospodarki, będzie reprezentowana na tak prestiżowym, międzynarodowym wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-reklamowa-po-raz-pierwszy-na-efni,22368,artykul.html

Czy właśnie przekroczyliśmy ostatnią granicę prywatności, a powszechna inwigilacja na własne życzenie to coś, co po prostu musimy zaakceptować? Jak w świecie „Big Data” poradzą sobie osoby, które udostępnianie informacji o sobie już dziś świadomie sprowadzają do minimum? I dlaczego w czasach Big Data zasada 80/20 przestaje mieć rację bytu?

Na te pytania już 3 października odpowie w swojej prezentacji dr Amy Gershkoff oraz uczestnicy dyskusji eksperckiej, zorganizowanej przez SKM SAR w ramach tegorocznego EFNI: dr Amy Gershkoff, dr Rafał Trzaskowski - Minister Administracji i Cyfryzacji RP, Agnieszka Kosik - Prezes MediaCom i mec. Maciej Ślusarek – Partner w Firmie Prawniczej LSW. Dyskusja będzie moderowana przez Wojciecha Borowskiego, Prezesa McCann Worldgroup, Przewodniczącego Rady Nadzorczej SKM SAR.

Jesteśmy dumni, że polska branża reklamowa stanie się istotnym elementem tegorocznego EFNI. Fakt przyjęcia naszego zaproszenia przez dr Amy Gershkoff oraz innych znakomitych gości do debaty eksperckiej to dla nas wielkie wyróżnienie. To także pierwsza tego typu możliwość pokazania w praktyce, jak istotną częścią gospodarki jest nasza branża - powiedział Wojciech Borowski, Prezes McCann Worldgroup, Przewodniczący Rady Nadzorczej SKM SAR.

Big Data – kluczowy trend wg menadżerów

Wszyscy zaczynamy odczuwać na własnej skórze, że Big Data ma gigantyczny wpływ nie tylko na społeczeństwo, ale przede wszystkim na gospodarkę i ekonomię. Już dzisiaj większość liderów biznesu uznaje ich rozwój za kluczowy trend w najbliższych latach. Niezależnie od branży, najtrudniejszym wyzwaniem współczesnego świata staje się opanowanie i odpowiedzialne wykorzystanie olbrzymich ilości danych generowanych przez współczesną rzeczywistość.

Big Data w kampaniach

Współczesne kampanie to drobiazgowe analizowanie danych o wyborcach. Danych znajdujących się praktycznie wszędzie – w mediach społecznościowych, w świecie digital, a także w źródłach nie związanych z siecią. Od czasu wygranej Baracka Obamy w wyborach prezydenckich w 2012 roku nawet najwięksi sceptycy przestali mieć wątpliwości, że rola mediów społecznościowych w podejmowaniu decyzji przez wyborców stała się kluczowa. Dużą rolę odegrała w tym dr Amy Gershkoff, obecnie Dyrektor Działu Analiz i Insightów Konsumenckich w eBay, wcześniej architekt pierwszej i drugiej strategii wyborczej prezydenta Baracka Obamy. Jej kampanie pokazały, jak dzięki wykorzystaniu Big Data można efektywnie kosztowo i komunikacyjnie dotrzeć do konkretnych grup docelowych. I tym samym stały się standardem dla dziesiątków marketerów i polityków na świecie.

Big data w biznesie

Wykorzystanie danych o klientach i ich zachowaniach w internecie oraz o aktywnościach podejmowanych poza światem wirtualnym staje się także coraz bardziej popularne. Pozwala ono firmom opracowywać komunikację opartą na Big Data, która jest indywidualnie dopasowana do klientów, przez co również skuteczniejsza i bardziej wydajna niż tradycyjna. Indywidualizacja przekazu na podstawie tzw. „Big Data” to potężne narzędzie oddziaływania nie tylko na obywatela, ale przede wszystkim na konsumenta. Właśnie dlatego wszystkie liczące się na świecie mocarstwa i korporacje wydają coraz większe sumy na gromadzenie i przetwarzanie danych, a pytania dotyczące granic prywatności prędzej czy później zada każdy biznesmen i polityk.

Źródło: SKM SAR

www.efni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764