logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Branża upominków reklamowych w sprawie tarczy antykryzysowej

   24.03.2020, przeczytano 1635 razy
ilustracja

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19. Wsłuchując się w głosy potrzeb przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie, przedstawiono propozycję postulatów, mających na celu zapobiec problemom, z którymi już dziś mierzą się reprezentanci naszej branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-upominkow-reklamowych-w-sprawie-tarczy-antykryzysowej,386230,artykul.html

Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zaproponował władzom RP konkretne rozwiązania, dzięki którym firmy z branży będą w stanie przetrwać i prowadzić swoją działalność, jednocześnie zapewniając miejsca pracy swoim pracownikom. Postulaty niezbędne do ochrony interesów branży upominków reklamowych zostały wystosowane dnia 23.03.2020 roku do niżej wymienionych adresatów: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Andrzeja Dudy, Prezesa Rady Ministrów Pana Mateusza Morawieckiego, Minister Rozwoju Pani Jadwigi Emilewicz, Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców Pana Adama Abramowicza oraz Prezesa Krajowej Izby Gospodarczej Pana Andrzeja Arendarskiego.

- Mając na uwadze interesy wszystkich przedsiębiorców, a także sytuację gospodarczą naszego państwa apelujemy o uwzględnienie przedstawionych postulatów przy realizacji działań związanych z minimalizacją skutków, jakie niesie za sobą obecna sytuacja - mówi Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Wcześniejsze działania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w imię ochrony interesów firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy:

  • Polska Izba Artykułów Promocyjnych po ogłoszeniu w Polsce pandemii COVID-19 dnia 12.03.2020 roku zwróciła się w piśmie do Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego z apelem o przygotowanie w trybie pilnym dla przedsiębiorców branży upominków reklamowych planu naprawczego: APEL PIAP DO PREZESA RADY MINISTRÓW 12.03.2020 [PDF]
  • Apel branży upominków reklamowych skierowany do Minister Rozwoju Jadwigi Emilewicz 20.03.2020 - firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych przesłały podpisane dokumenty, biuro Zarządu PIAP przekierowało dnia 20.03.2020 roku  zebrane dokumenty do Ministerstwa Rozwoju: DRAFT PISMA DO MINISTER ROZWOJU J.EMILEWICZ 20.03.2020 [PDF]

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764