logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Branża upominków reklamowych w sprawie tarczy antykryzysowej

   24.03.2020, przeczytano 1015 razy
ilustracja

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19. Wsłuchując się w głosy potrzeb przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie, przedstawiono propozycję postulatów, mających na celu zapobiec problemom, z którymi już dziś mierzą się reprezentanci naszej branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-upominkow-reklamowych-w-sprawie-tarczy-antykryzysowej,386230,artykul.html

Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zaproponował władzom RP konkretne rozwiązania, dzięki którym firmy z branży będą w stanie przetrwać i prowadzić swoją działalność, jednocześnie zapewniając miejsca pracy swoim pracownikom. Postulaty niezbędne do ochrony interesów branży upominków reklamowych zostały wystosowane dnia 23.03.2020 roku do niżej wymienionych adresatów: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Andrzeja Dudy, Prezesa Rady Ministrów Pana Mateusza Morawieckiego, Minister Rozwoju Pani Jadwigi Emilewicz, Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców Pana Adama Abramowicza oraz Prezesa Krajowej Izby Gospodarczej Pana Andrzeja Arendarskiego.

- Mając na uwadze interesy wszystkich przedsiębiorców, a także sytuację gospodarczą naszego państwa apelujemy o uwzględnienie przedstawionych postulatów przy realizacji działań związanych z minimalizacją skutków, jakie niesie za sobą obecna sytuacja - mówi Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Wcześniejsze działania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w imię ochrony interesów firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy:

  • Polska Izba Artykułów Promocyjnych po ogłoszeniu w Polsce pandemii COVID-19 dnia 12.03.2020 roku zwróciła się w piśmie do Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego z apelem o przygotowanie w trybie pilnym dla przedsiębiorców branży upominków reklamowych planu naprawczego: APEL PIAP DO PREZESA RADY MINISTRÓW 12.03.2020 [PDF]
  • Apel branży upominków reklamowych skierowany do Minister Rozwoju Jadwigi Emilewicz 20.03.2020 - firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych przesłały podpisane dokumenty, biuro Zarządu PIAP przekierowało dnia 20.03.2020 roku  zebrane dokumenty do Ministerstwa Rozwoju: DRAFT PISMA DO MINISTER ROZWOJU J.EMILEWICZ 20.03.2020 [PDF]

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Zabytki to Twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!
Rabunek w domu kolekcjonera, braterska kłótnia o odnalezione pierścienie, morderstwo w imię sztuki, uczta na stole wykutym z nagrobka – to wątki z opowiadań znanych polskich pisarzy poświęconych zabytkom. Hanna Greń, Ryszard Ćwirlej, Bartosz Szczygielski i Marcin Wroński stworzyli emocjonujące historie w ramach kampanii Narodowego Instytutu Dziedzictwa...
Netto z nowym dyrektorem marketingu
1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku.
25wat z trzema nowymi projektami e-commerce
Wrocławska agencja kreatywna 25wat podpisała 3 nowe umowy. Rozpoczyna współpracę z marką Delcon i kontynuuje działania z Eva Design oraz Student Depot. W trudnym czasie pandemii wspiera klientów w rozwoju e-commerce, wykorzystując takie kompetencje, jak social media, SEM oraz performance marketing.
IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku i w postępowaniu przetargowym wybrało agencję Dziadek do orzechów.
1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych producentów spożywczych na polskim rynku, dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764