logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Branża upominków reklamowych w sprawie tarczy antykryzysowej

   24.03.2020, przeczytano 619 razy
ilustracja

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19. Wsłuchując się w głosy potrzeb przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie, przedstawiono propozycję postulatów, mających na celu zapobiec problemom, z którymi już dziś mierzą się reprezentanci naszej branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-upominkow-reklamowych-w-sprawie-tarczy-antykryzysowej,386230,artykul.html

Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zaproponował władzom RP konkretne rozwiązania, dzięki którym firmy z branży będą w stanie przetrwać i prowadzić swoją działalność, jednocześnie zapewniając miejsca pracy swoim pracownikom. Postulaty niezbędne do ochrony interesów branży upominków reklamowych zostały wystosowane dnia 23.03.2020 roku do niżej wymienionych adresatów: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Andrzeja Dudy, Prezesa Rady Ministrów Pana Mateusza Morawieckiego, Minister Rozwoju Pani Jadwigi Emilewicz, Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców Pana Adama Abramowicza oraz Prezesa Krajowej Izby Gospodarczej Pana Andrzeja Arendarskiego.

- Mając na uwadze interesy wszystkich przedsiębiorców, a także sytuację gospodarczą naszego państwa apelujemy o uwzględnienie przedstawionych postulatów przy realizacji działań związanych z minimalizacją skutków, jakie niesie za sobą obecna sytuacja - mówi Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Wcześniejsze działania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w imię ochrony interesów firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy:

  • Polska Izba Artykułów Promocyjnych po ogłoszeniu w Polsce pandemii COVID-19 dnia 12.03.2020 roku zwróciła się w piśmie do Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego z apelem o przygotowanie w trybie pilnym dla przedsiębiorców branży upominków reklamowych planu naprawczego: APEL PIAP DO PREZESA RADY MINISTRÓW 12.03.2020 [PDF]
  • Apel branży upominków reklamowych skierowany do Minister Rozwoju Jadwigi Emilewicz 20.03.2020 - firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych przesłały podpisane dokumenty, biuro Zarządu PIAP przekierowało dnia 20.03.2020 roku  zebrane dokumenty do Ministerstwa Rozwoju: DRAFT PISMA DO MINISTER ROZWOJU J.EMILEWICZ 20.03.2020 [PDF]

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ploterowe Dni Otwarte Atrium w Warszawie już 27 maja
W maju i czerwcu Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, organizowane we wszystkich polskich oddziałach firmy. Uczestnicy, będą mogli zobaczyć m.in. kilka najciekawszych urządzeń do druku wielkoformatowego firmy Mutoh.
Szkolenie online: Projektowanie w NX do druku 3D z żywic fotopolimerowych
CadXpert oraz GM System zapraszają na ostatnie szkolenie online z cyklu "Projektowanie w NX do druku 3D". Webinarium odbędzie się 27 maja o godz. 11 i będzie poświęcone zagadnieniom modelowania do druku z żywic fotopolimerowych.
Sieć sklepów ALDI wraz z agencją Scholz&Friends Warszawa uruchomiła ogólnopolską akcję „Doceniam, dziękuję!”, której celem jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem.
OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych OSM Piątnica.
Branża targowa chce ruszyć w połowie sierpnia
Już w lutym zaczęto odwoływać imprezy targowe w całej Europie. Od dwóch miesięcy branża stoi. Związane z nią firmy mają praktycznie takie same szanse uzyskania pomocy jak przedstawiciele innych działów gospodarki, mniej dotkniętych skutkami pandemii lub mających możliwość przynajmniej częściowej aktywności poprzez pracę zdalną. – Chcielibyśmy prosić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764