logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Braughman Group Media powiększa zasięg nośników Digital OOH

  PR 16.02.2023, przeczytano 1348 razy
ilustracjastrzałka

Firma reklamy zewnętrznej - Braughman Group Media, poszerzyła sieć prestiżowych ekranów digital out of home (DOOH) o kolejne lokalizacje przy Galeriach Handlowych: CH POSNANIA oraz CH AVENIDA / Dworzec Główny Poznań. Wprowadzone kurtyny LED w Poznaniu generują miesięcznie ponad 3 milionowy traffic. Dodatkowo Braughman rozszerza zasięg kampanii Digital OOH o 46 nośników DIGITAL BUSINESS NETWORK w 6 największych aglomeracjach w Polsce przy głównych recepcjach w centrach biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/braughman-group-media-powieksza-zasieg-nosnikow-digital-ooh,399000,artykul.html

Nośniki DOOH w portfolio Braughman adresowane są do mieszkańców wielkich metropolii (m.in. przy Dworcach Kolejowych, Centrach Handlowych oraz przy głównych recepcjach w biurowcach klasy premium m.in. Spectrum Tower, Skylight Tower, Sky Tower, Elektrownia Powiśle, Koneser). Charakteryzują się one prestiżowymi lokalizacjami oraz wysoką estetyką. Zapewniają dotarcie z przekazem reklamowym do bardzo dobrze określonej i prestiżowej grupy docelowej, a możliwość realizacji dedykowanych projektów (non standard) pozwala na wyróżnienie się i znaczący wzrost świadomości prezentowanej marki.

Od lipca 2022 r. wszystkie kampanie reklamowe na nośnikach DOOH Braughman Group Media można planować oraz kupować w systemie spotowym, dzięki czemu firma reklamowa daje możliwość realizacji kampanii z myślą o każdym budżecie Klienta.

ilustracjastrzałka

Braughman Group Media dysponuje ponad 250 lokalizacjami premium Wielkiego Formatu, nośnikami Digital OOH, a także ponad 80 ścianami muralowymi, które możemy wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby ekologiczne.

ilustracjastrzałka

Źródło: Braughman Group Media

www.braughman.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764