logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brązowa statuetka Effie Awards 2017 dla Opus B

  PR 27.10.2017, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięski team - EGIS Polska, Opus B, Garaż, Media Group

Biovitalni – kampania przygotowana przez Opus B jedną z najefektywniejszych wśród działań reklamowych dla farmaceutyków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brazowa-statuetka-effie-awards-2017-dla-opus-b,34276,artykul.html

Zespół Opus B zrealizował dla EGIS Polska i marki Biovital kampanię Biovitalni, która została nagrodzona brązową statuetką Effie Awards 2017 w kategorii leki i suplementy diety. Ambasadorką kampanii jest Urszula Dudziak. Agencja przygotowała kampanię TV oraz digital.

– Komunikację oparliśmy na prostej prawdzie – małe kroki, nie rewolucje, prowadzą do odczuwalnych zmian. Terapia odmładzająca się udała. Przyciągnęliśmy nowych użytkowników i odmłodziliśmy strukturę wiekową konsumentów. Biovital odnotował największy wzrost sprzedaży i znacząco zwiększył udziały rynkowe. Zasłużenie wrócił na pozycję lidera kategorii – tłumaczy Witold Libera, Strategy Director w Opus B.

Opus B zrealizował kampanię we współpracy z domem mediowym Media Group i domem produkcyjnym Garaż.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764