logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brązowa statuetka Effie dla kampanii Link4 Mama

  PR 08.11.2019, przeczytano 420 razy

Linia produktowa LINK4 Mama została nagrodzona prestiżową statuetką Effie. Jury konkursu Effie Awards  przyznało brąz firmie w kategorii ubezpieczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brazowa-statuetka-effie-dla-kampanii-link4-mama,384659,artykul.html

W konkursie Effie Awards nagradzane są kampanie i rozwiązania marketingowe na podstawie ich efektywności i wyników biznesowych. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 200 kreacji, spośród których wyłoniono 94 nominacje. Zwycięzców poznaliśmy 28 października, podczas wieczornej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

– Cieszymy się, że nasza praca została doceniona przez grono ekspertów. Udało nam się nie tylko zrealizować założone cele kampanii, ale znacznie je przekroczyć – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4. – Myśląc o rozwoju biznesu, zaczęliśmy szukać nowych rozwiązań, dlatego stworzyliśmy nową submarkę w kategorii ubezpieczeń rodzinnych. Zwróciliśmy się bezpośrednio do kobiet, do matek. Bazując na ich naturalnej obawie o zdrowie dzieci, zaoferowaliśmy im produkty, które pomagają w wielu trudnych sytuacjach – dodaje.

– To wielki sukces LINK4 i osób pracujących zarówno nad ofertą, jak i całą strategią marketingową. To produkt, który wziął się z życia i odpowiedział na realne potrzeby rodziców. Produkt LINK4 Mama powstał także na podstawie osobistych doświadczeń wielu pracujących w LINK4 matek – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu LINK4.  

Dedykowana produktowi strona została zoptymalizowana pod mobile, począwszy od prezentacji produktów aż po formularz zakupu. Ambasadorką marki została Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia, a przede wszystkim mama dwójki dzieci. W przygotowanych  filmach wideo poruszała tematykę strachów, tłumacząc: „Nie bój się bać, każda mama tak ma, ale strachy można oswoić, wejdź na LINK4 Mama”. Do strony kierowało też sześciu influencerów.

Przy kampanii „Nie bój się bać” LINK4 ściśle współpracował z portalami horyzontalnymi. Treści związane z LINK4 Mama obecne były w „Domowym polu minowym” na portalu Onet, a także contentowo na WP, Fakt24.pl, SE.pl, Viva.pl i w social mediach LINK4 Mama. – Poprzez 10 linii kreatywnych mediowo zagospodarowaliśmy całą ścieżkę użytkownika od świadomości, przez zaangażowanie aż po zakup – wyjaśnia Patrycja Kotecka.

To już trzecia statuetka Effie dla LINK4. Dotychczas ubezpieczyciel otrzymał brązowe Effie w 2016 i srebrne w 2017 roku.

Źródło: LINK4

www.link4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764