logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brązowa statuetka Effie dla kampanii Link4 Mama

  PR 08.11.2019, przeczytano 123 razy

Linia produktowa LINK4 Mama została nagrodzona prestiżową statuetką Effie. Jury konkursu Effie Awards  przyznało brąz firmie w kategorii ubezpieczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brazowa-statuetka-effie-dla-kampanii-link4-mama,384659,artykul.html

W konkursie Effie Awards nagradzane są kampanie i rozwiązania marketingowe na podstawie ich efektywności i wyników biznesowych. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 200 kreacji, spośród których wyłoniono 94 nominacje. Zwycięzców poznaliśmy 28 października, podczas wieczornej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

– Cieszymy się, że nasza praca została doceniona przez grono ekspertów. Udało nam się nie tylko zrealizować założone cele kampanii, ale znacznie je przekroczyć – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4. – Myśląc o rozwoju biznesu, zaczęliśmy szukać nowych rozwiązań, dlatego stworzyliśmy nową submarkę w kategorii ubezpieczeń rodzinnych. Zwróciliśmy się bezpośrednio do kobiet, do matek. Bazując na ich naturalnej obawie o zdrowie dzieci, zaoferowaliśmy im produkty, które pomagają w wielu trudnych sytuacjach – dodaje.

– To wielki sukces LINK4 i osób pracujących zarówno nad ofertą, jak i całą strategią marketingową. To produkt, który wziął się z życia i odpowiedział na realne potrzeby rodziców. Produkt LINK4 Mama powstał także na podstawie osobistych doświadczeń wielu pracujących w LINK4 matek – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu LINK4.  

Dedykowana produktowi strona została zoptymalizowana pod mobile, począwszy od prezentacji produktów aż po formularz zakupu. Ambasadorką marki została Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia, a przede wszystkim mama dwójki dzieci. W przygotowanych  filmach wideo poruszała tematykę strachów, tłumacząc: „Nie bój się bać, każda mama tak ma, ale strachy można oswoić, wejdź na LINK4 Mama”. Do strony kierowało też sześciu influencerów.

Przy kampanii „Nie bój się bać” LINK4 ściśle współpracował z portalami horyzontalnymi. Treści związane z LINK4 Mama obecne były w „Domowym polu minowym” na portalu Onet, a także contentowo na WP, Fakt24.pl, SE.pl, Viva.pl i w social mediach LINK4 Mama. – Poprzez 10 linii kreatywnych mediowo zagospodarowaliśmy całą ścieżkę użytkownika od świadomości, przez zaangażowanie aż po zakup – wyjaśnia Patrycja Kotecka.

To już trzecia statuetka Effie dla LINK4. Dotychczas ubezpieczyciel otrzymał brązowe Effie w 2016 i srebrne w 2017 roku.

Źródło: LINK4

www.link4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764