logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brązowa statuetka Effie dla kampanii Link4 Mama

  PR 08.11.2019, przeczytano 162 razy

Linia produktowa LINK4 Mama została nagrodzona prestiżową statuetką Effie. Jury konkursu Effie Awards  przyznało brąz firmie w kategorii ubezpieczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brazowa-statuetka-effie-dla-kampanii-link4-mama,384659,artykul.html

W konkursie Effie Awards nagradzane są kampanie i rozwiązania marketingowe na podstawie ich efektywności i wyników biznesowych. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 200 kreacji, spośród których wyłoniono 94 nominacje. Zwycięzców poznaliśmy 28 października, podczas wieczornej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

– Cieszymy się, że nasza praca została doceniona przez grono ekspertów. Udało nam się nie tylko zrealizować założone cele kampanii, ale znacznie je przekroczyć – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4. – Myśląc o rozwoju biznesu, zaczęliśmy szukać nowych rozwiązań, dlatego stworzyliśmy nową submarkę w kategorii ubezpieczeń rodzinnych. Zwróciliśmy się bezpośrednio do kobiet, do matek. Bazując na ich naturalnej obawie o zdrowie dzieci, zaoferowaliśmy im produkty, które pomagają w wielu trudnych sytuacjach – dodaje.

– To wielki sukces LINK4 i osób pracujących zarówno nad ofertą, jak i całą strategią marketingową. To produkt, który wziął się z życia i odpowiedział na realne potrzeby rodziców. Produkt LINK4 Mama powstał także na podstawie osobistych doświadczeń wielu pracujących w LINK4 matek – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu LINK4.  

Dedykowana produktowi strona została zoptymalizowana pod mobile, począwszy od prezentacji produktów aż po formularz zakupu. Ambasadorką marki została Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia, a przede wszystkim mama dwójki dzieci. W przygotowanych  filmach wideo poruszała tematykę strachów, tłumacząc: „Nie bój się bać, każda mama tak ma, ale strachy można oswoić, wejdź na LINK4 Mama”. Do strony kierowało też sześciu influencerów.

Przy kampanii „Nie bój się bać” LINK4 ściśle współpracował z portalami horyzontalnymi. Treści związane z LINK4 Mama obecne były w „Domowym polu minowym” na portalu Onet, a także contentowo na WP, Fakt24.pl, SE.pl, Viva.pl i w social mediach LINK4 Mama. – Poprzez 10 linii kreatywnych mediowo zagospodarowaliśmy całą ścieżkę użytkownika od świadomości, przez zaangażowanie aż po zakup – wyjaśnia Patrycja Kotecka.

To już trzecia statuetka Effie dla LINK4. Dotychczas ubezpieczyciel otrzymał brązowe Effie w 2016 i srebrne w 2017 roku.

Źródło: LINK4

www.link4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cover Awarts 2019 - znamy zwycięzców!
Już po raz siódmy wybrane zostały najlepsze okładki i oprawy polskich płyt w ramach konkursu Cover awArts. Na finalne zestawienie złożyło się 52.597 głosów internautów oraz praca 52-osobowego jury. W jego skład weszli artyści sztuk wizualnych (fotografowie, malarze, graficy), ludzie piszący o kulturze i sztuce (dziennikarze, kulturoznawcy) oraz muzycy – organizatorzy...
European Content Awards: aż 6 nominacji dla wrocławskiej agencji Elephate
W pierwszej edycji European Content Awards agencja content marketingowa Elephate z Wrocławia może liczyć aż na sześć statuetek. Wyniki konkursu poznamy 27 lutego na uroczystej gali w Krakowie.
Mistrzowie świetlnych kadrów wybrani
Za nami 11. edycja konkursu „Świeć się z Energą”. Ta akcja to nie tylko plebiscyt najpiękniej oświetlonych polskich miast i pomoc potrzebującym. To także niesamowity konkurs fotograficzny. W tegorocznej edycji miłośnicy fotografii przesłali aż 1957 zdjęć! Już wiadomo, w czyje ręce trafią nagrody.
Świeć się z Energą - Zamość i Rzeszów na podium
Świetlna przemiana Zamościa i Rzeszowa jakie przygotowała firma Multidekor zdobyły uznanie publiczności i znalazły się na podium konkursu na najpiękniej rozświetlone miasto. Co sprawiło, że iluminacje Zamościa i Rzeszowa tak zachwyciły internautów?
Konkurs na gadżety promocyjne dla Bydgoszczy
Miasto Bydgoszcz zaprasza do udziału w konkursie na projekt linii gadżetów promocyjnych Bydgoszczy. Na prace konkursowe czekamy do 28 lutego 2020 roku. Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma nagrodę finansową.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764