logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brązowe Effie dla Carat i Iprospect w Euro Effie

  PR 22.10.2019, przeczytano 432 razy

Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brazowe-effie-dla-carat-i-iprospect-w-euro-effie,384440,artykul.html

Zwycięzcy Effie Europe 2019 zostali ogłoszeni w tym tygodniu podczas oficjalnej gali w Brukseli. Wybrało ich międzynarodowe jury złożone z szefów agencji i przedstawicieli klientów, którym przewodniczył Bastien Schupp, wiceprezes ds. globalnej strategii marki i komunikacji marketingowej w Groupe Renault oraz Harjot Singh, dyrektor ds. strategii na Europę i Wielką  Brytanię w McCann Worldgroup.

Wśród nagrodzonych znalazły się także agencje należące do grupy Dentsu. Brązowe Effie zostało przyznane projektowi realizowanemu przez Ogilvy wraz z Carat Polska oraz iProspect w kategorii "Best of the best - media Innovation/idea". Kampania "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu? była przygotowana dla marki Philips.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764