Kampania "Moc orzeźwienia, zero słodzenia" zrealizowana dla marki Żywiec Zdrój Mocny Gaz została nagrodzona brązowym Effie na tegorocznym festiwalu.
W tym roku odbyła się jubileuszowa, 25. edycja Effie Awards Poland. Wśród nagrodzonych kampanii znalazła się kampania Moc orzeźwienia, zero słodzenia zrealizowana przez VML, GONG i EssenceMediacom dla marki Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Kampania otrzymała nagrodę w kategorii Beverages - Non-Alcohol.
W składzie jury tegorocznej edycji Effie Awards znalazło się dwoje przedstawicieli VML. Dariusz Andrian zasiadał w jury Marketing & Business Solutions, a Anna Klamecka oceniała zgłoszenia w kategoriach ze zbioru: Entertainment, Social Platforms & Influencers oraz Gaming.
Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Polska jest obecnie jednym z ponad 50 krajów na świecie, w których organizowany jest konkurs. Licencjodawcą konkursu Effie Awards jest Effie Worldwide. Effie Awards zostało zorganizowane po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 r. licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
- Zobacz wszystkich laureatów: awards.effie.pl/nin/nagrodzeni-2024/