logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bridge2fun z nagrodami Mixx Awards

  PR 01.12.2017, przeczytano 752 razy

Agencja FCB Warsaw otrzymała brązową statuetkę Eurobest 2017 w kategorii Radio & Audio za projekt Smart Bell przygotowany dla AXA Polska. Natomiast Bridge2Fun nagrodzona aż trzema statuetkami MIXX Awards za kampanię dla serwisu Showmax – złoto w kategorii Product Launch, złoto w kategorii Brand Awareness & Positioning oraz srebro w kategorii Branded Content.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bridge2fun-z-nagrodami-mixx-awards,34688,artykul.html

Są to pierwsze nagrody połączonych struktur agencji Bridge2Fun oraz FCB Warsaw, ale nie pierwsze dla obu nagrodzonych projektów.

Smart Bell agencji FCB Warsaw dla Axa Polska został już doceniony Srebrnym i Brązowym Lwem na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017, zdobył także dwa Grand Prix Golden Drum 2017. Natomiast kampania dla internetowego serwisu subskrypcyjnego VOD Showmax przygotowana przez Bridge2Fun wcześniej otrzymała srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w konkursie InnovationAD 2017, srebro na Effie Awards w kategorii Launch oraz nagrodę w konkursie Kreatura 2017.  

- Tak znaczące nagrody dla zespołów obu agencji w tak szczególnym momencie ich połączenia, dowodzą słuszności tej decyzji. Ciężko byłoby wyobrazić sobie lepszy początek dla nowej struktury jaką jest FCB Bridge2Fun. Obu zespołom należą się ogromne gratulacje za włożony wysiłek. Jestem też przekonany, że takich momentów wspólnie wypracujemy jeszcze wiele. – podsumował Rafał Baran, prezes FCB Bridge2Fun.    

Smart Bell to innowacyjny projekt dzwonka rowerowego, który przy każdym użyciu, oprócz analogowego dźwięku alarmowego, uruchamia nadajnik radiowy. Sygnał, przy pomocy technologii RDS, jest przekazywany do okolicznych odbiorników samochodowych, tak by ostrzec kierowców o nadjeżdżającym rowerze, nawet wtedy, kiedy radio jest w trybie MP3 czy odtwarzana jest płyta CD.

Intencją tego projektu jest poprawienie bezpieczeństwa samych rowerzystów, ale także kierowców samochodów. Coraz chętniej i coraz częściej wybieramy rower zamiast samochodu, co przy często niedostosowanej infrastrukturze polskich miast, rodzi nowe niebezpieczeństwa dla rowerzystów i kierowców na wspólnych drogach. Dlatego AXA wsparła stworzenie innowacyjnego dzwonka rowerowego, by mieć realny wpływ na zapobieganie potencjalnie niebezpiecznym sytuacjom na drodze.  Smart Bell miał swoją premierę podczas Warsaw Bike Show 2017 gdzie spotkał się ogromnym zainteresowaniem branży rowerowej oraz samych rowerzystów.

Kampania dla Showmax to platforma komunikacyjna, do której punktem wyjścia była nuda, jako stan emocjonalny generujący niebezpieczne pomysły i popychający do negatywnych w skutkach działań. Odpowiedzią i ratunkiem przed nudą jest Showmax.

Zjawisko to wynikające z piekła wyboru lub niemożności obejrzenia czegoś ciekawego, posłużyła każdemu z zaproszonych do współpracy reżyserów za punkt wyjścia do opracowania scenariusza swojej etiudy filmowej. Kampania realizowana była w dwóch odsłonach. Do współpracy przy „Czerwonym punkcie”, czyli pierwszej z realizacji zaproszono gwiazdę światowego kina – Ewana McGregora oraz reżysera Patryka Vegę. Drugą odsłoną kampanii była etiuda pt. „Ksiądz” zrealizowana przy współpracy z reżyserem Wojtkiem Smarzowskim. „Ksiądz” to splot kilku historii opowiedzianych w charakterystycznym dla reżysera stylu. W ramach tej realizacji widzowie mogli zobaczyć na ekranach m.in. Arkadiusza Jakubika, Iwonę Wszołkównę, Roberta Wabicha, czy Michała Gadomskiego. Produkcje te posłużyły agencji do prowadzenia regularnych działań w telewizji, internecie i OOH, w których toczyły się kampanie reklamowe budujące komunikację. W obu przypadkach komunikacja miała 2 fazy – teaserową i reavelową. Faza teasingu trwała 2 tygodnie, podczas których nie odwoływała się do marki Showmax. W fazie revealu natomiast komunikacja odwoływała się bezpośrednio do etiud filmowych, a następnie, w formie filmów rekomendacyjnych, reżyserzy i aktorzy polecali treści dostępne na Showmax.

Źródło: Bridge2Fun

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764