logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się

  PR 09.11.2024, przeczytano 341 razy
ilustracja

W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po drodze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bridgestone-i-manekin-jan-wspieraja-bezpieczne-poruszanie-sie,406405,artykul.html

Bridgestone Poznań organizuje akcję „Bądź bezpieczny na drodze” już od 7 lat, konsekwentnie wspierając bezpieczeństwo lokalnych społeczności. W ubiegłych latach w ramach akcji manekin Jan odwiedził nie tylko Poznań, ale także Kościan, Śrem, Kórnik, Środę Wielkopolską, Wronki, Gniezno i Mogilno. W tym roku po raz pierwszy postać sympatycznego Jana pojawiła się w okolicy Posnanii, która zostało partnerem akcji.

Przez cały rok wspieramy bezpieczne poruszanie się po drodze, ale teraz, jesienią, szczególnie warto zadbać o dobrą widoczność. Szybko zapadający zmrok potrafi zaskoczyć, a odblaski to wciąż niedoceniane drobiazgi, które mogą uratować życie. Pieszy czy rowerzysta bez odblasków jest widoczny z odległości 30 m, a z odblaskiem już ze 150 m. Niewielki odblask ma realny wpływ na bezpieczeństwo uczestników ruchu – mówi Marika Rajter z Bridgestone Poznań.

Oprócz elementów odblaskowych, na najmłodszych czekały także edukacyjne plakaty z zagadkami przypominającymi o zasadach bezpiecznego poruszania się po drodze.

Źródło: Bridgestone

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764