logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bridgestone i VMLY&R zdobywają Złoto w konkursie Innovation 2019

  PR 16.05.2019, przeczytano 268 razy

FleetPulse - projekt stworzony przez VMLY&R Poland i VMLY&R Londyn dla Bridgestone - otrzymał złotą statuetkę w konkursie Innovation, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bridgestone-i-vmlyandr-zdobywaja-zloto-w-konkursie-innovation-2019,382472,artykul.html

FleetPulse nie dopuszcza, by drobne usterki stawały się poważnymi problemami: obniża koszty napraw, wydłuża czas pracy pojazdów na drodze oraz usprawnia proces kontroli pojazdu dla każdego.

Rozwiązanie typu „3 w 1” łączy w sobie aplikację mobilną, scentralizowaną stronę internetową i urządzenie do monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS - Tire Pressure Monitoring System). Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii i czujników specjalistycznych użytkownicy zyskują całkowity wgląd w osiągi pojazdów. Rozwiązanie pozwala kierowcom i menedżerom z wyprzedzeniem planować prace serwisowe, redukując czas przestojów i dzięki pełniejszemu obrazowi stanu pojazdu maksymalizować wydajność floty.

To bezkonkurencyjne rozwiązanie digitalowe - jedyne takie na rynku - łączy kontrole pojazdów, usługę rezerwacji serwisu, zarządzanie flotą i TPMS w jedną, łatwą w obsłudze platformę. System zapewnia komunikację w czasie rzeczywistym pomiędzy kierowcami, obsługą techniczną i administracją floty. A wykorzystanie chmury internetowej powoduje, że rozwiązanie FleetPulse może być używane w każdej chwili, przez każdego kierowcę i dla wszystkich marek opon.

Podążając za zmianami technologicznymi w branży transportowej, podyktowanymi trendem "connected mobility", rozwiązanie FleetPulse jest gotowe pomagać flotom i sprostać ich potrzebom nie tylko dziś, ale i w przyszłości.

FleetPulse - kluczowe informacje:

  • aplikacja pozwala kierowcom na łatwe wypełnianie list kontrolnych,
  • umożliwia menedżerom powiadamiać kierowców i mechaników o nowych listach kontrolnych, rezerwacjach usług i wycofaniu pojazdów z drogi,
  • portal internetowy dostępny przez chmurę internetową zapewnia menedżerom podgląd stanu floty w czasie rzeczywistym, w tym dostęp do informacji o awariach i uszkodzeniach oraz wydajności,
  • w połączeniu z TPMS rozwiązanie automatycznie sprawdza ciśnienie w oponach pojazdu wysyłając ostrzeżenia do kierowców, jeśli jest ono zbyt niskie, unikając tym samym długoterminowych i kosztownych konsekwencji.

Konkurs Innovation nagradza innowacyjne projekty, usługi i rozwiązania, które zmieniają świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee. Kierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów.

FleetPulse otrzymał złotą statuetkę w kategorii Innowacyjny Biznes / Model biznesowy. Nagradzane są w niej projekty, które wykraczają poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe lub udoskonalają znacząco już istniejące. Odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021
World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 12 marca, całkowity termin zgłoszeń upływa zaś 16 kwietnia.
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional
1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w...
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
Konkurs 30/30 na najlepszą okładkę płytową wraca z VII edycją
Ubiegły rok był dla Konkursu 30/30 wyjątkowo specyficzny: przede wszystkim była to pierwsza edycja po odejściu jego pomysłodawcy, wybitnego artysty Rosława Szaybo. Natomiast z racji trwającej pandemii opóźniona została sama wystawa oraz wręczenie nagród, choć wszystko ostatecznie zakończyło się ogromnym sukcesem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764