Brief me to nowa agencja PR oraz komunikacji kreatywnej, stworzona przez pełnych energii specjalistów z branży public relations i marketingu. Nowa firma tworzy cały ekosystem komunikacyjny marek. Brief me nie stawia granic kreatywności.
Podstawą działalności nowej agencji jest komunikacja. Brief me tworzy i realizuje strategie komunikacyjne firm oraz buduje ich wizerunek.
- W naszej agencji dobieramy działania do grupy docelowej. Analizujemy całe otoczenie, dzięki czemu wiemy, jak i – przede wszystkim – do kogo mówić. Budujemy drogowskazy, które pomagają podejmować decyzje oraz radzić sobie w sytuacjach kryzysowych – wskazuje Aneta Gałka, PR director oraz współzałożycielka Brief me. - Nasze strategie dostarczają odpowiedzi na pytania, które już dawno powinny zostać zadane każdej marce. Niebanalnymi treściami przekazujemy rzeczy ważne, tak aby zainteresować odbiorców – dodaje.
Brief me realizuje również takie działania jak m.in: PR korporacyjny, PR produktowy, PR wewnętrzny, digital marketing, content marketing oraz social media.
- Tworzymy treści, które są unikalne i użyteczne z perspektywy odbiorcy. Odpowiednie teksty są łatwą drogą do zbudowania idealnych relacji pomiędzy marką a klientem. Dają pełną kontrolę nad procesem komunikacji – zarówno z odbiorcą, jak i z mediami – podkreśla druga z założycielek Paulina Gruszka, Marketing director. - Komunikacja marki nie może być nijaka, my naszymi działaniami czynimy biznes bardziej “lubianym” i rozpoznawalnym – dodaje.
Agencja Brief me powstała z potrzeby dopasowania działań do dynamicznego, głęboko zróżnicowanego środowiska, które obsługuje. Założycielki wspólnie podkreślają, że obecnie tak samo istotne są działania, jak i słowa – bo to one są zmianą, którą widzimy.
- Korzystamy z wolności, która rozbudza w nas coraz to większą ciekawość świata, zachodzących w nim mechanizmów oraz ludzi. Wszystko to napędza w nas kreatywność – wskazuje Gałka i Gruszka, założycielki Brief me.
Aneta Gałka, PR director, Brief me
Od prawie 10 lat związana z branżą reklamową i public relations. Na bieżąco śledzi rynek, wiodące trendy oraz nowoczesne rozwiązania. Zafascynowana mediami. Kreatywne pomysły pomaga jej tworzyć pasja do gór i wspinaczka, dzięki której nie boi się wychodzić poza strefę komfortu. Zajmowała się tworzeniem komunikacji dla marek z wielu branż m.in. z sektora finansowego, marketingowego, inżynieryjno-konsultingowego oraz ochrony danych osobowych.
Paulina Gruszka, Marketing director, Brief me
Od 6 lat związana z branżą reklamową i digital marketingiem. W każdej marce zauważa potencjał do poprawy swoim działaniem i komunikacją świata i życia użytkowników na lepsze. Współpracowała z firmami z branż edukacyjnej, non goverment, FMCG, telekom i firmami deweloperskimi.
Źródło: Brief me