logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brief me – nowa agencja komunikacji kreatywnej

  PR 08.07.2022, przeczytano 588 razy

Brief me to nowa agencja PR oraz komunikacji kreatywnej, stworzona przez pełnych energii specjalistów z branży public relations i marketingu. Nowa firma tworzy cały ekosystem komunikacyjny marek. Brief me nie stawia granic kreatywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brief-me-%E2%80%93-nowa-agencja-komunikacji-kreatywnej,396534,artykul.html

Podstawą działalności nowej agencji jest komunikacja. Brief me tworzy i realizuje strategie komunikacyjne firm oraz buduje ich wizerunek.

- W naszej agencji dobieramy działania do grupy docelowej. Analizujemy całe otoczenie, dzięki czemu wiemy, jak i – przede wszystkim – do kogo mówić. Budujemy drogowskazy, które pomagają podejmować decyzje oraz radzić sobie w sytuacjach kryzysowych – wskazuje Aneta Gałka, PR director oraz współzałożycielka Brief me. - Nasze strategie dostarczają odpowiedzi na pytania, które już dawno powinny zostać zadane każdej marce​. Niebanalnymi treściami przekazujemy rzeczy ważne, tak aby zainteresować odbiorców – dodaje.

Brief me realizuje również takie działania jak m.in: PR korporacyjny, PR produktowy, PR wewnętrzny, digital marketing, content marketing oraz social media.

- Tworzymy treści, które są unikalne i użyteczne z perspektywy odbiorcy. Odpowiednie teksty są łatwą drogą do zbudowania idealnych relacji pomiędzy marką a klientem. Dają pełną kontrolę nad procesem komunikacji – zarówno z odbiorcą, jak i z mediami – podkreśla druga z założycielek Paulina Gruszka, Marketing director. - Komunikacja marki nie może być nijaka, my naszymi działaniami czynimy biznes bardziej “lubianym” i rozpoznawalnym – dodaje.

Agencja Brief me powstała z potrzeby dopasowania działań do dynamicznego, głęboko zróżnicowanego środowiska, które obsługuje. Założycielki wspólnie podkreślają, że obecnie tak samo istotne są działania, jak i słowa – bo to one są zmianą, którą widzimy.

- Korzystamy z wolności, która rozbudza w nas coraz to większą ciekawość świata, zachodzących w nim mechanizmów oraz ludzi. Wszystko to napędza w nas kreatywność – wskazuje Gałka i Gruszka, założycielki Brief me.

Aneta Gałka, PR director, Brief me

Od prawie 10 lat związana z branżą reklamową i public relations. Na bieżąco śledzi rynek, wiodące trendy oraz nowoczesne rozwiązania. Zafascynowana mediami. Kreatywne pomysły pomaga jej tworzyć pasja do gór i wspinaczka, dzięki której nie boi się wychodzić poza strefę komfortu. Zajmowała się tworzeniem komunikacji dla marek z wielu branż m.in. z sektora finansowego, marketingowego, inżynieryjno-konsultingowego oraz ochrony danych osobowych.

Paulina Gruszka, Marketing director, Brief me

Od 6 lat związana z branżą reklamową i digital marketingiem. W każdej marce zauważa potencjał do poprawy swoim działaniem i komunikacją świata i życia użytkowników na lepsze. Współpracowała z firmami z branż edukacyjnej, non goverment, FMCG, telekom i firmami deweloperskimi.

Źródło: Brief me

www.briefme.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764