logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brief me dla MGA Entertainment Poland

  PR 11.05.2023, przeczytano 397 razy

W kwietniu br. firma MGA Entertainment Poland producent m.in. takich zabawek jak L.O.L. Surprise!, czy Rainbow High po raz pierwszy rozpoczyna współpracę z agencją PR w celu wzmocnienia swojej obecności w mediach oraz zwiększenia rozpoznawalności marki. Do tego zadania spółka MGAE Poland wybrała Brief me.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brief-me-dla-mga-entertainment-poland,399907,artykul.html

MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!, Little Tikes, Rainbow High, Shadow High, Miniverse i Baby Born.

Agencja Brief me odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii działań komunikacyjnych oraz za jej wdrożenie, a także za media relations. Brief me odpowiada również za rozbudowanie rozpoznawalności marki na polskim rynku oraz zwiększenie jej widoczności w mediach. Współpraca umożliwi także efektywną komunikację spółki z grupą docelową oraz skuteczną promocję produktów i usług.

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji. Ze strony agencji Brief me za prowadzenie działań PR odpowiada Aneta Gałka, PR Director wraz z zespołem ekspertów.

Źródło: Brief

www.briefme.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764