logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bright Media dla Muzeum Powstania Warszawskiego

  PR 21.08.2014, przeczytano 1336 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza realizacja agencji BrightMedia to projekt stworzony z okazji 70. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Strona internetowa Warsawrising.eu powstała na zlecenie Muzeum Powstania Warszawskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bright-media-dla-muzeum-powstania-warszawskiego,22428,artykul.html

Prowadzi ona użytkownika przez historię stolicy Polski od odzyskania niepodległości w 1918 r., poprzez dwudziestolecie międzywojenne, okres II wojny światowej, aż po odrodzenie miasta po latach totalitarnego zniewolenia. Oczywiście najwięcej miejsca poświęcono historii samego Powstania Warszawskiego i temu, jaką cenę przyszło zapłacić Warszawie i Polsce za pragnienie wolności.

 

Warsawrising.eu stanowi interaktywne uzupełnienie wystawy „Powstanie Warszawskie 1944”, która od 29 lipca prezentowana jest w berlińskim muzeum Topografia Terroru. Całe przedsięwzięcie, strona internetowa i wystawa to wspólny projekt Fundacji Topografia Terroru w Berlinie i Muzeum Powstania Warszawskiego. 

Głównym wyzwaniem w realizacji strony Warsawrising.eu było stworzenie prezentacji przystępnej dla obcokrajowca. Z tego względu opracowano ją w trzech językach – polskim, niemieckim i angielskim. Nie mniej ważne było jednak przedstawienie treści w interesującej formie.

  

- Zależało nam, aby strona wspierająca projekt nasz i Fundacji Topografia Terroru była w pewnym sensie przeniesieniem do świata wirtualnego eks¬pozycji muzealnej, jednak w taki sposób, by można było nie tylko obejrzeć wybrane zasoby muzealne, lecz także przeżyć tę historię. Sądzę, że udało się to znakomicie osiągnąć. Strona wzbudza emocje i można spędzić na niej nawet kilka godzin. Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, jak profesjonalnie agencja BrightMedia wywiązała się z powierzonego jej zadania – mówi Katarzyna Grabowska, koordynator projektu z ramienia Muzeum Powstania Warszawskiego.

Strona Warsawrising.eu to najważniejszy projekt w dotychczasowym dorobku agencji BrightMedia i z pewnością szczególny. – Przystępując do prac, myśleliśmy o tym, aby historia przedstawiona na stronie była bardziej przeżyciem, a nie zderzeniem z książkowymi faktami. Chcieliśmy stworzyć multimedialną wystawę internetową, a nie zwyczajny serwis. Dzisiaj mogę powiedzieć, że jesteśmy dumni z efektu, jaki osiągnęliśmy. Co ważne, projekt idealnie wpisał się w profil naszej działalności  – mówi Łukasz Górka. – Chcemy realizować projekty wizerunkowe, przyciągające uwagę i w pełni wykorzystujące możliwości, jakie daje nam współczesna technologia webowa. Dla nas kreacja to nie tylko design, ale również rozwiązania technologiczne – zaznacza.

 

Źródło: agencja BrightMedia

Dodatkowe informacje:

Agencja BrightMedia weszła na rynek interactive w styczniu tego roku. Specjalizuje się w wizerunkowej kreacji, produkcji i strategii w obszarze digital. Jej założyciele, Ewa Przybylak i Łukasz Górka, mają wieloletnie doświadczenie w branży. Realizowali kampanie interaktywne i wizerunkowe dla takich marek jak Mercedes, Colgate, Nivea, Loreal, Orange czy Renault. Za kreację odpowiedzialny jest Paweł Rębisz – art director i designer, który w ostatnich latach realizował projekty m.in. dla Inteligo, Skody, Dwutygodnika czy Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Sama agencja od momentu powstania zbiera międzynarodowe wyróżnienia za swoje realizacje: dwie nagrody Site of the Day Awwwards i trzy nagrody fwa, ponadto 3 wyróżnienia w serwisie Behance oraz Site of the week przyznane przez brytyjski Web Designer magazine.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764