Cyfrowy Polsat i Plus rozpoczynają nowy etap w komunikacji swojej strategicznej oferty smartDOM. Ten unikalny program będzie promowany pod hasłem „Domowy Program Oszczędnościowy". Będzie on liczył aż dziewięć produktów i usług, które można łączyć i dzięki temu oszczędzić na domowych rachunkach.
Startuje nowa platforma komunikacyjna i nowa kampania z udziałem ambasadorów smartDOM-u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy ruszą w Polskę i odwiedzając zwykłe polskie rodziny, będą w ciekawy sposób prezentować bogactwo oferty i opowiadać o korzyściach z łączenia najróżniejszych produktów i usług.
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jadą z misją oszczędzania
Dwie najważniejsze zalety smartDOM-u, czyli bogate porfolio, obejmujące aż dziewięć produktów i usług dla nowoczesnego domu, oraz możliwość oszczędzania, są podstawą dla nowej platformy komunikacyjnej i nowej kampanii, które promują Program. Tym, którzy jeszcze go nie poznali, jego ideę w skrócie wyjaśnia nowe hasło: Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM.
W startującej kampanii, ambasadorowie Programu Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, opuszczą dom, wsiądą do kampera i ruszą w podróż po całym kraju. Ich misją będzie przekonanie wszystkich, którzy nie wiedzą jeszcze, w jak prosty sposób można zatrzymać dodatkowe pieniądze w domowym budżecie, aby spróbowali „zbudować" swój nowy, własny smartDOM. Kampania stawia na działania edukacyjne skierowane do nowych klientów, zachęcając ich do poznania Programu, i korzyści, jakie przynosi łączenie usług. Wstępem do niej były prowadzone już od 1 lutego działania teaserowe w telewizji oraz na nośnikach zewnętrznych.
Nowa platforma komunikacyjna i koncepcja kreatywna jest efektem prac Agencji Scholz & Friends Warszawa, która od nowego roku obsługuje markę smartDOM i jednocześnie odpowiada za kampanie marketingowe dla wszystkich usług telekomunikacyjnych Plusa. Startująca kampania obejmie stacje telewizyjne – Polsat i kanały tematyczne oraz TVN, radio, m.in.: RMF, RMF Classic, RMF Classic i Total Time, a także działania w Internecie i outdoor. Reżyserem nowych spotów jest Łukasz Jaworski, za produkcję odpowiada TFP, a za postprodukcję Studio Televisor. Kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.
Obecnie Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM to aż dziewięć produktów i usług dla każdego domu. Oprócz flagowych i podstawowych usług: telefonii komórkowej Plusa, Internetu LTE Plus i Plus Advanced oraz telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, oferuje dziś również energię elektryczną, usługi bankowe, ubezpieczeniowe oraz z zakresu bezpieczeństwa domu, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV i AGD. Już wkrótce do oferty Programu wprowadzona zostanie także sprzedaż gazu. Ze smartDOM-u, według danych za ostatni raportowany okres, korzysta ponad 1,2 mln klientów, którzy posiadają ponad 3,6 mln usług kontraktowych.
Źródło: Polkomtel