logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brodzik i Wilczak z misją oszędzania: Kampania Cyfrowego Polsatu i Plusa

  PR 19.02.2017, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Cyfrowy Polsat i Plus rozpoczynają nowy etap w komunikacji swojej strategicznej oferty smartDOM. Ten unikalny program będzie promowany pod hasłem „Domowy Program Oszczędnościowy". Będzie on liczył aż dziewięć produktów i usług, które można łączyć i dzięki temu oszczędzić na domowych rachunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brodzik-i-wilczak-z-misja-oszedzania%3A-kampania-cyfrowego-polsatu-i-plusa,31506,artykul.html

Startuje nowa platforma komunikacyjna i nowa kampania z udziałem ambasadorów smartDOM-u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy ruszą w Polskę i odwiedzając zwykłe polskie rodziny, będą w ciekawy sposób prezentować bogactwo oferty i opowiadać o korzyściach z łączenia najróżniejszych produktów i usług.

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jadą z misją oszczędzania

Dwie najważniejsze zalety smartDOM-u, czyli bogate porfolio, obejmujące aż dziewięć produktów i usług dla nowoczesnego domu, oraz możliwość oszczędzania, są podstawą dla nowej platformy komunikacyjnej i nowej kampanii, które promują Program. Tym, którzy jeszcze go nie poznali, jego ideę w skrócie wyjaśnia nowe hasło: Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM.

W startującej kampanii, ambasadorowie Programu Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, opuszczą dom, wsiądą do kampera i ruszą w podróż po całym kraju. Ich misją będzie przekonanie wszystkich, którzy nie wiedzą jeszcze, w jak prosty sposób można zatrzymać dodatkowe pieniądze w domowym budżecie, aby spróbowali „zbudować" swój nowy, własny smartDOM. Kampania stawia na działania edukacyjne skierowane do nowych klientów, zachęcając ich do poznania Programu, i korzyści, jakie przynosi łączenie usług. Wstępem do niej były prowadzone już od 1 lutego działania teaserowe w telewizji oraz na nośnikach zewnętrznych.

Nowa platforma komunikacyjna i koncepcja kreatywna jest efektem prac Agencji Scholz & Friends Warszawa, która od nowego roku obsługuje markę smartDOM i jednocześnie odpowiada za kampanie marketingowe dla wszystkich usług telekomunikacyjnych Plusa. Startująca kampania obejmie stacje telewizyjne – Polsat i kanały tematyczne oraz TVN, radio, m.in.: RMF, RMF Classic, RMF Classic i Total Time, a także działania w Internecie i outdoor. Reżyserem nowych spotów jest Łukasz Jaworski, za produkcję odpowiada TFP, a za postprodukcję Studio Televisor. Kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.

Obecnie Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM to aż dziewięć produktów i usług dla każdego domu. Oprócz flagowych i podstawowych usług: telefonii komórkowej Plusa, Internetu LTE Plus i Plus Advanced oraz telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, oferuje dziś również energię elektryczną, usługi bankowe, ubezpieczeniowe oraz z zakresu bezpieczeństwa domu, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV i AGD. Już wkrótce do oferty Programu wprowadzona zostanie także sprzedaż gazu. Ze smartDOM-u, według danych za ostatni raportowany okres, korzysta ponad 1,2 mln klientów, którzy posiadają ponad 3,6 mln usług kontraktowych.

Źródło: Polkomtel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764