logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Brother: Drukarka może być bardziej Smart

  PR 07.05.2024, przeczytano 336 razy
ilustracja

Konsumenci stają się coraz bardziej otwarci na rozwiązania SMART, które – dzięki podłączeniu do sieci – umożliwiają zbieranie i przetwarzanie danych oraz podejmowanie działań w oparciu o zgromadzone informacje. Te rozwiązania znacznie zyskują na popularności, co potwierdzają dane. W 2022 r. aż 34% budujących dom zdecydowało się na inteligentne instalacje – wynika z analiz portalu Oferteo. Wśród popularnych urządzeń dedykowanych smart home (tj. inteligentnym domom) są systemy oświetlenia, kamery monitoringu, inteligentne domofony i wideodzwonki, sterowniki ogrzewaniem, klimatyzatory czy też systemy audio. Rozwiązania SMART pozwalają znacznie ułatwić obsługę sprzętu, zapewnić bezpieczeństwo, a nawet ograniczyć koszty – nic więc dziwnego, że zyskują zainteresowanie nie tylko konsumentów, ale również biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother%3A-drukarka-moze-byc-bardziej-smart,404096,artykul.html

Siedziba nowoczesnej firmy powinna zostać wyposażona w inteligentne urządzenia, które mogą realnie wpłynąć na produktywność pracowników oraz ich komfort pracy. Od czujników temperatury, wilgotności powietrza i oświetlenia – pozwalające dopasować warunki w biurze do preferencji pracowników – aż po inteligentne sale spotkań umożliwiające rozpoznanie członków zespołu na podstawie skanu twarzy. Choć niektóre systemy i urządzenia mogą stwarzać wrażenie, jakby były z pogranicza science fiction, to są one już w zasięgu zarówno konsumentów, jak i biznesu.

Jednym z przykładów rozwiązań, które już dziś mogą wesprzeć proces tworzenia biura przyszłości, są urządzenia wielofunkcyjne. Te narzędzia - pozwalające na drukowanie, kopiowanie i faksowanie - odpowiednio podłączone do sieci organizacji mogą również znacznie usprawnić proces skanowania czy zapisywania dokumentów w wybranych folderach na dyskach sieciowych przypisanych do konkretnego pracownika. Tego typu ustawienia pomagają uniknąć bałaganu we wspólnych zasobach pracowników oraz zmniejszyć prawdopodobieństwo „zgubienia” pliku na dysku. Obserwujemy obecnie wzrost zainteresowania narzędziami do digitalizacji zasobów organizacji oraz oprogramowania pozwalającego na automatyzację procesów obsługi dokumentacji. Firmy koncentrują się na wdrożeniu obiegu zasobów online, który będzie możliwie sprawny i intuicyjny, a przy tym bezpieczny. Powszechne staje się wprowadzenie rozwiązań sieciowych na rzecz rezygnacji z tych lokalnych, podłączonych do złącza USB. Wynika to z konieczności zdalnego monitorowania funkcjonowania sprzętu oraz możliwości reagowania w przypadku awarii. Dodatkowo warto pamiętać, że digitalizacja zasobów firmy ma ogromny wpływ na work-flow pracowników bez względu na lokalizacje, z której pracują.

Wdrożenie do infrastruktury druku urządzenia wielofunkcyjnego pozwala nie tylko na oszczędność miejsca, ale również środków. Korzystanie z jednego sprzętu z wieloma funkcjami jest tańsze niż posiadanie kilku urządzeń, które trzeba nie tylko kupić, ale również odpowiednio serwisować. Takie rozwiązanie może nie tylko wesprzeć biznes w obszarze druku, ale również w procesie administracji dokumentacją oraz digitalizacji zasobów. Ze względu na szeroki zakres możliwości oferowany przez ten sprzęt, idealnie nadaje się on biur lub też do użytku domowego. Dodatkowo ma on również funkcję zlecania druku bezpośrednio ze smartfona, co znacznie przyspiesza cały proces wydruku.

Lepsza koncentracja pracowników i większa produktywność to tylko niektóre z korzyści wdrożenia inteligentnych rozwiązań w organizacji. Te czynniki mają ogromny wpływ nie tylko na komfort pracy członków zespołów, ale również ogólne postrzeganie firmy. Biuro przyszłości może zostać stworzone już dziś, dlatego warto wyposażyć siedzibę firmy w rozwiązania, które pozwolą na wydajną i komfortową pracę jutra.

Katarzyna Idzkiewicz
Senior Marketing Coordinator w Brother Polska

Źródło: Brother Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

A gdy któraś funkcja przestanie działać i serwisant zabierze urządzenie, zostaniemy z niczym.

Najnowsze w tym dziale

Mama wraca do pracy: Katarzyna Brożyna, Digital Manager w Opus B
Macierzyństwo nas zmienia. Nie tylko na poziomie psychicznym, ale i organicznym. Oksytocyna łagodzi skurcze porodowe, wdrukowuje maleńką istotę w nasze serce i powoduje objawy zakochania, nie pozwala nam usiedzieć, kiedy słyszymy płacz dziecka. Macierzyństwo pozostawia w nas trwały, niezacieralny ślad.
Hatalska: Coraz bliżej powstania świadomej sztucznej inteligencji
O sztucznej inteligencji mówi się już coraz częściej w kontekście możliwości i zagrożeń, jakie przyniesie powstanie globalnej sztucznej inteligencji. To model, który byłby zdolny do myślenia takiego, jakim cechuje się człowiek, ale jego możliwości obliczeniowe przewyższałyby możliwości ludzkiego mózgu kilka milionów razy. Rodzi to uzasadnione obawy o bezpieczeństwo,...
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy...
Dawniej – podstawowy wskaźnik do analizy, teraz – staje pod znakiem zapytania. Czy dalej możemy wierzyć w Net Promoter Score (NPS)? W końcu dzisiejszy marketing znacząco różni się od tego sprzed lat... Przeanalizujmy, czy NPS nadal jest skutecznym narzędziem do pomiaru lojalności i zadowolenia klientów. Odpowiedzi mogą zaskoczyć.
Według opublikowanego zestawienia SW Research – influencer jest zawodem, któremu ufamy najmniej! Na 42. pozycje rankingu, internetowi twórcy zajmują niechlubne 41. i 42. miejsca. Karina Hertel, partnerka zarządzająca agencji inflencer marketingu BrandLift – wyjaśnia, co wpływa na tak niski poziom zaufania wobec influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764