logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: HL-1222WE i DCP–1622WE - wydajne „laserówki” mono

  PR 05.05.2016, przeczytano 5844 razy
ilustracjastrzałka
Brother DCP–1622WE

Firma Brother zaprezentowała dwa nowe monochromatyczne produkty laserowe: drukarkę HL-1222WE oraz urządzenie wielofunkcyjne DCP–1622WE. Modele wyróżniają się niskimi kosztami druku – obsługują wydajne tonery Brother, które dostępne są w przystępnej cenie. Charakteryzują się kompaktowymi rozmiarami, wygodną obsługą, eleganckim designem i wbudowaną siecią bezprzewodową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother%3A-hl-1222we-i-dcp%E2%80%931622we---wydajne-_laserowki_-mono,28435,artykul.html

Nowe urządzenia laserowe Brother skierowane są do użytkowników domowych i małych przedsiębiorstw. Model DCP-1622WE oferuje funkcje druku, skanowania i kopiowania, a HL-1222WE jest drukarką jednofunkcyjną. Oba urządzenia drukują z prędkością wynoszącą do 20 stron na minutę, a pierwszy wydruk gotowy jest w czasie 10 sekund.

Modele obsługują wydajne tonery, które umożliwiają wydrukowanie do 1500 stron. Zastosowanie tego typu rozwiązania pozwala na zachowanie niskich kosztów druku. Urządzenia charakteryzują się łatwą instalacją i intuicyjną obsługą – DCP-1622WE jest wyposażony w dwuwierszowy wyświetlacz, a drukarka HL-1222WE w panel kontrolny LED oraz technologię zapobiegającą zacięciom arkuszy. Każde z nich wyposażone jest w podajnik papieru o pojemności 150 arkuszy. Urządzenia działają w sieciach bezprzewodowych 802.11b/g/n i oferują 32 MB wbudowanej pamięci oraz szybkie interfejsy USB 2.0.

Brother DCP–1622WE i HL-1222WE obsługują aplikację Brother iPrint&Scan, która umożliwia bezpośrednie skanowanie do i drukowanie z urządzeń mobilnych, takich jak iPhone, iPad oraz tabletów i smartfonów korzystających z systemów Android czy Windows Phone. DCP-1622WE pozwala przy tym na skanowanie do obrazu, plików, wiadomości e-mail oraz usługi SharePoint.

Laserowe urządzenia Brother DCP–1622WE i HL-1222WE są kompatybilne z normami środowiskowymi Blue Angel oraz ENERGY STAR. Oba modele posiadają 3-letnią gwarancję.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764