logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: nowe urządzenia do druku termotransferowego

  PR 28.11.2019, przeczytano 748 razy
ilustracjastrzałka

Brother wprowadza na rynek nową serię drukarek termotransferowych TD-4T. Modele zapewniają szybkie drukowanie etykiet długotrwale odpornych na czynniki zewnętrzne w tym ścieranie czy substancje chemiczne. Wydrukowane etykiety charakteryzują się również wysoką tolerancją na czynniki atmosferyczne, takie jak różnice temperatur i wilgoć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother%3A-nowe-urzadzenia-do-druku-termotransferowego,384895,artykul.html

Nowe drukarki Brother z serii TD-4T to modele pracujące w technologii druku termotransferowego, która charakteryzuje się znacznie większą trwałością niż tradycyjny druk termiczny. Dzięki temu urządzenia znajdą zastosowanie w takich branżach jak medyczna, logistyczna, elektroinstalacyjna, spożywcza czy transportowa.

Model TD-4420TN drukuje z maksymalną prędkością wynoszącą 152 mm na sekundę, a drukarka TD-4520TN – 127 mm na sekundę. Najdłuższa taśma, która jest kompatybilna z urządzeniami ma 300 m. Drukarki obsługują różne rodzaje etykiet na taśmach woskowych, woskowo-żywicznych oraz żywicznych. Oba modele posiadają wbudowany podajnik, dzięki któremu możliwe jest wygodne i szybkie aplikowanie oznaczenia bezpośrednio z drukarki na jego docelowe miejsce. Mogą one także zostać wyposażone w obcinak oraz w odklejak. Dodatkowo istnieje możliwość montażu zewnętrznego uchwytu na rolki, dzięki czemu wymiana materiałów eksploatacyjnych jest szybsza, a pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki wydajniej.

Obie drukarki termotransferowe serii TD-4T: TD-4420TN oraz TD-4520TN są kompatybilne z systemami Windows, Mac i Linux, a połącznie jest możliwe zarówno poprzez interfejs USB, jak i sieć LAN. Oba modele posiadają dodatkowe oprogramowanie Seagull oraz obsługują integracje SAP.

Drukarki Brother z serii TD-4T są objęte 3-letnią gwarancją po rejestracji.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764