logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother – trzy biurowe urządzenia atramentowe formatu A3

  PR 09.01.2019, przeczytano 185 razy
ilustracjastrzałka

Brother wprowadza do oferty trzy nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne, które oferują funkcje i wydajność znane z modeli biznesowych. Urządzenia wykorzystują wkłady atramentowe o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet 6000 stron, i pozwalają na drukowanie na nośnikach formatu A3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-%E2%80%93-trzy-biurowe-urzadzenia-atramentowe-formatu-a3,380729,artykul.html

Brother MFC-J5945DW, MFC-J6945DW oraz MFC-J6947DW to atramentowe urządzenia kolorowe, pracujące w formacie A3. Oferują funkcje dostępne w modelach klasy biznesowej, zapewniając przy tym niskie koszty utrzymania oraz wysoką prędkość i wydajność druku. MFC-J6945DW i MFC-J6947DW pozwalają drukować z prędkością do 22 obrazów A4 na minutę oraz skanować i kopiować dokumenty formatu A3, jak również faksować. MFC-J5945DW drukuje równie szybko, przy czym pozostałe funkcje, czyli kopiowanie i skanowanie, są dostępne dla arkuszy w formacie A4. Wydruk pierwszej strony zajmuje nowym modelom mniej niż 6 sekund.

Jeszcze bardziej wydajne

Modele MFC-J5945DW i MFC-J6945DW są wyposażone w dwa podajniki papieru o pojemności do 250 arkuszy każdy, natomiast MFC-J6947DW ma trzy podajniki papieru po 250 arkuszy. Dzięki nim użytkownicy mogą skoncentrować się wyłącznie na bieżącej pracy, poświęcając mniej czasu na uzupełnianie papieru. Każdy z modeli wyposażony jest również w uniwersalny podajnik o pojemności 100 stron, umożliwiający szybkie i oszczędne drukowanie w kolorze na nośnikach formatu A3 i A4 o gramaturze do 220 g/m2. Dodatkowo wszystkie trzy urządzenia korzystają z automatycznych podajników dokumentów (ADF) o pojemności 50 arkuszy, ułatwiających kopiowanie i skanowanie dokumentów, przy czym MFC-J6945DW i MFC-J6947DW są wyposażone w podajniki ADF przystosowane do nośników formatu A3. Nowe urządzenia obsługuje się za pomocą intuicyjnego, kolorowego ekranu dotykowego o przekątnej 9,3 cm.

Koszty druku pod kontrolą

Urządzenia Brother MFC-J5945DW, MFC-J6945DW oraz MFC-J6947DW zapewniają niskie łączne koszty eksploatacji oraz wysoką wydajność druku za sprawą wkładów atramentowych o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet do 6 tys. stron. Charakteryzują się przy tym niskim poziomem emisji i poboru energii.

Rozwiązania dla biznesu

Nowe urządzenia atramentowe oferują szereg funkcji i rozwiązań biznesowych, między innymi, szybkie i bezpieczne drukowanie bezpośrednio z telefonu przy użyciu funkcji NFC – czyli komunikacji zbliżeniowej. Dodatkowo modele oferują łatwy interfejs szybkiego, bezpośredniego skanowania do aplikacji biurowych i pracują w sieciach przewodowych i bezprzewodowych.

  • Modele Brother MFC-J5945DW, MFC-J6945DW oraz MFC-J6947DW są objęte 3-letnią gwarancją (po rejestracji).

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS łączy dwa niestandardowe rozwiązania w kampanii marki Kozel
Marka Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy 18 z elementami przestrzennymi - wszystkie z portfolio AMS.
Nowa kampania dodatków Finish z „Efektem Aaach”
Finish za pomocą sugestywnych analogii pokazuje konsumentom lepsze efekty zmywania dzięki dodatkom do zmywarek w nowej kampanii „Efekt Aaach!”.
Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764