logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother – trzy biurowe urządzenia atramentowe formatu A3

  PR 09.01.2019, przeczytano 170 razy
ilustracjastrzałka

Brother wprowadza do oferty trzy nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne, które oferują funkcje i wydajność znane z modeli biznesowych. Urządzenia wykorzystują wkłady atramentowe o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet 6000 stron, i pozwalają na drukowanie na nośnikach formatu A3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-%E2%80%93-trzy-biurowe-urzadzenia-atramentowe-formatu-a3,380729,artykul.html

Brother MFC-J5945DW, MFC-J6945DW oraz MFC-J6947DW to atramentowe urządzenia kolorowe, pracujące w formacie A3. Oferują funkcje dostępne w modelach klasy biznesowej, zapewniając przy tym niskie koszty utrzymania oraz wysoką prędkość i wydajność druku. MFC-J6945DW i MFC-J6947DW pozwalają drukować z prędkością do 22 obrazów A4 na minutę oraz skanować i kopiować dokumenty formatu A3, jak również faksować. MFC-J5945DW drukuje równie szybko, przy czym pozostałe funkcje, czyli kopiowanie i skanowanie, są dostępne dla arkuszy w formacie A4. Wydruk pierwszej strony zajmuje nowym modelom mniej niż 6 sekund.

Jeszcze bardziej wydajne

Modele MFC-J5945DW i MFC-J6945DW są wyposażone w dwa podajniki papieru o pojemności do 250 arkuszy każdy, natomiast MFC-J6947DW ma trzy podajniki papieru po 250 arkuszy. Dzięki nim użytkownicy mogą skoncentrować się wyłącznie na bieżącej pracy, poświęcając mniej czasu na uzupełnianie papieru. Każdy z modeli wyposażony jest również w uniwersalny podajnik o pojemności 100 stron, umożliwiający szybkie i oszczędne drukowanie w kolorze na nośnikach formatu A3 i A4 o gramaturze do 220 g/m2. Dodatkowo wszystkie trzy urządzenia korzystają z automatycznych podajników dokumentów (ADF) o pojemności 50 arkuszy, ułatwiających kopiowanie i skanowanie dokumentów, przy czym MFC-J6945DW i MFC-J6947DW są wyposażone w podajniki ADF przystosowane do nośników formatu A3. Nowe urządzenia obsługuje się za pomocą intuicyjnego, kolorowego ekranu dotykowego o przekątnej 9,3 cm.

Koszty druku pod kontrolą

Urządzenia Brother MFC-J5945DW, MFC-J6945DW oraz MFC-J6947DW zapewniają niskie łączne koszty eksploatacji oraz wysoką wydajność druku za sprawą wkładów atramentowych o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet do 6 tys. stron. Charakteryzują się przy tym niskim poziomem emisji i poboru energii.

Rozwiązania dla biznesu

Nowe urządzenia atramentowe oferują szereg funkcji i rozwiązań biznesowych, między innymi, szybkie i bezpieczne drukowanie bezpośrednio z telefonu przy użyciu funkcji NFC – czyli komunikacji zbliżeniowej. Dodatkowo modele oferują łatwy interfejs szybkiego, bezpośredniego skanowania do aplikacji biurowych i pracują w sieciach przewodowych i bezprzewodowych.

  • Modele Brother MFC-J5945DW, MFC-J6945DW oraz MFC-J6947DW są objęte 3-letnią gwarancją (po rejestracji).

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu
Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764