logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother – trzy biurowe urządzenia atramentowe formatu A3

  PR 09.01.2019, przeczytano 124 razy
ilustracjastrzałka

Brother wprowadza do oferty trzy nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne, które oferują funkcje i wydajność znane z modeli biznesowych. Urządzenia wykorzystują wkłady atramentowe o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet 6000 stron, i pozwalają na drukowanie na nośnikach formatu A3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-%E2%80%93-trzy-biurowe-urzadzenia-atramentowe-formatu-a3,380729,artykul.html

Brother MFC-J5945DW, MFC-J6945DW oraz MFC-J6947DW to atramentowe urządzenia kolorowe, pracujące w formacie A3. Oferują funkcje dostępne w modelach klasy biznesowej, zapewniając przy tym niskie koszty utrzymania oraz wysoką prędkość i wydajność druku. MFC-J6945DW i MFC-J6947DW pozwalają drukować z prędkością do 22 obrazów A4 na minutę oraz skanować i kopiować dokumenty formatu A3, jak również faksować. MFC-J5945DW drukuje równie szybko, przy czym pozostałe funkcje, czyli kopiowanie i skanowanie, są dostępne dla arkuszy w formacie A4. Wydruk pierwszej strony zajmuje nowym modelom mniej niż 6 sekund.

Jeszcze bardziej wydajne

Modele MFC-J5945DW i MFC-J6945DW są wyposażone w dwa podajniki papieru o pojemności do 250 arkuszy każdy, natomiast MFC-J6947DW ma trzy podajniki papieru po 250 arkuszy. Dzięki nim użytkownicy mogą skoncentrować się wyłącznie na bieżącej pracy, poświęcając mniej czasu na uzupełnianie papieru. Każdy z modeli wyposażony jest również w uniwersalny podajnik o pojemności 100 stron, umożliwiający szybkie i oszczędne drukowanie w kolorze na nośnikach formatu A3 i A4 o gramaturze do 220 g/m2. Dodatkowo wszystkie trzy urządzenia korzystają z automatycznych podajników dokumentów (ADF) o pojemności 50 arkuszy, ułatwiających kopiowanie i skanowanie dokumentów, przy czym MFC-J6945DW i MFC-J6947DW są wyposażone w podajniki ADF przystosowane do nośników formatu A3. Nowe urządzenia obsługuje się za pomocą intuicyjnego, kolorowego ekranu dotykowego o przekątnej 9,3 cm.

Koszty druku pod kontrolą

Urządzenia Brother MFC-J5945DW, MFC-J6945DW oraz MFC-J6947DW zapewniają niskie łączne koszty eksploatacji oraz wysoką wydajność druku za sprawą wkładów atramentowych o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet do 6 tys. stron. Charakteryzują się przy tym niskim poziomem emisji i poboru energii.

Rozwiązania dla biznesu

Nowe urządzenia atramentowe oferują szereg funkcji i rozwiązań biznesowych, między innymi, szybkie i bezpieczne drukowanie bezpośrednio z telefonu przy użyciu funkcji NFC – czyli komunikacji zbliżeniowej. Dodatkowo modele oferują łatwy interfejs szybkiego, bezpośredniego skanowania do aplikacji biurowych i pracują w sieciach przewodowych i bezprzewodowych.

  • Modele Brother MFC-J5945DW, MFC-J6945DW oraz MFC-J6947DW są objęte 3-letnią gwarancją (po rejestracji).

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone