logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother będzie oferował rozwiązania Kofax Controlsuite

  PR 09.10.2020, przeczytano 545 razy

Brother ogłasza kolejny etap strategicznego partnerstwa z firmą Kofax, wiodącym dostawcą inteligentnego oprogramowania do automatyzacji procesów w pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-bedzie-oferowal-rozwiazania-kofax-controlsuite,388721,artykul.html

Organizacje i przedsiębiorstwa oczekują bezpiecznego i natychmiastowego dostępu do zgromadzonych informacji, a jednocześnie redukcji błędów nieodłącznie związanych z wykorzystaniem dokumentów w wersji papierowej w pracy. Rolą Kofax ControlSuite jest zwiększenie produktywności, poprzez zagwarantowanie, że każdy plik automatycznie trafi do właściwego odbiorcy we właściwym czasie. Przedsiębiorstwa mogą bezpiecznie zarządzać danymi i dokumentami oraz kontrolować przepływ informacji poprzez śledzenie plików, a także sposobu ich udostępniania i wykorzystywania.

- Kofax i Brother zacieśniają swoją wieloletnią współpracę, aby lepiej odpowiadać na potrzeby rynków i klientów - mówi Chris Strammiello, Senior Vice President of Channel Sales w firmie Kofax. - Kofax ControlSuite i Brother dają klientom możliwość czerpania korzyści z automatycznej analizy treści drukowanych dokumentów, pomagając im w ten sposób osiągnąć cele w zakresie bezpieczeństwa, mobilności i efektywności. Wymagania stawiane przez dzisiejsze bardzo elastyczne środowisko potwierdzają wartość naszego partnerstwa. Wspólnie gwarantujemy maksymalizację wydajności przy zachowaniu najwyższych standardów ochrony danych – zarówno w biurze, jak i zdalnie.

Kofax ControlSuite to wiodące na rynku rozwiązanie do zarządzania wydrukiem, które pozwala na maksymalizację bezpieczeństwa i automatyzację przepływu dokumentów w jednym, w pełni zintegrowanym pakiecie. Oferuje ono klientom jednolite środowisko do obsługi drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, niezależnie od tego, gdzie będzie wykorzystywane.

Kofax ControlSuite ułatwia pracownikom poruszanie się w cyfrowym środowisku, jednocześnie chroniąc ich przed skutkami cyberataków, zapewniając zgodność z wyśrubowanymi standardami ochrony danych, także w coraz bardziej mobilnym środowisku pracy. Dzięki temu firmy mogą:

  • Wykorzystać pełen potencjał dokumentów, dzięki zaawansowanym możliwościom przechwytywania i drukowania
  • Zwiększyć wydajność poprzez automatyczne i dynamiczne zarządzanie obiegiem dokumentów
  • Zmaksymalizować bezpieczeństwo firmowych danych
  • Bezproblemowo współpracować z szerokim wachlarzem urządzeń i aplikacji biznesowych
  • Zmniejszyć obciążenie w obszarze administracji, dzięki scentralizowanemu zarządzaniu
  • Pracować mobilnie, dzięki systemowi Business Connect
  • Skalować biznes, dzięki elastycznym rozwiązaniom, które rosną wraz z potrzebami biznesowymi

Kofax ControlSuite jest kompatybilny z następującymi urządzeniami Brother

Modele laserowe monochromatyczne:

  • DCP-L5500DN
  • MFC-L5700DN
  • MFC-L5750DW
  • DCP-L6600DW
  • MFC-L6800DW
  • MFC-L6900DW

Modele laserowe kolorowe:

  • HL-L8360CDW
  • HL-L9310CDW
  • DCP-L8410CDW
  • MFC-L8690CDW
  • MFC-L8900CDW
  • MFC-L9570CDW

Drukarki atramentowe:

  • MFC-J5945DW
  • MFC-J6945DW
  • MFC-J6947DW

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764