logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother chroni bezpieczeństwo własności intelektualnej marki

  PR 22.07.2022, przeczytano 297 razy
ilustracja

Pandemia sprawiła, że większość naszego życia przeniosła się do online, a dane i informacje stały się najcenniejszymi „walutami”. Od tego czasu tempa nabrała digitalizacja gospodarki na niemal każdej płaszczyźnie, tym samym pozostawiając w internetowych zasobach ogromne ilości prywatnych i wrażliwych danych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-chroni-bezpieczenstwo-wlasnosci-intelektualnej-marki,396678,artykul.html

Bez wątpienia dbałość o poufność newralgicznych informacji przekazywanych w organizacji to obecnie jeden z największych priorytetów przedsiębiorstw. Podobnie jest w firmie Brother, gdzie ochrona własności intelektualnej stała się jedną z najważniejszych kwestii. Wiąże się z tym nie tylko zabezpieczenie znaków towarowych, praw autorskich i patentów, ale także ochrona klientów, utrzymanie poziomu lojalności i zaufania, jakim darzą oni produkty i markę.

Dzięki współpracy z agencją ochrony marek Incopro, firma Brother w ubiegłym roku wykryła około 28000 ofert online, które naruszały jej znaki towarowe i prawa autorskie oraz 16000 wprowadzających w błąd ofert w całej Europie. Zostały również podjęte działania przeciwko ponad 80 stronom internetowym, które nadużywały znaku towarowego Brother i jednocześnie były fałszywe lub zainfekowane złośliwym oprogramowaniem. Świadczy to o ogromnej skali prób wykorzystania własności intelektualnej do uzyskania korzyści, najczęściej majątkowych, osób trzecich.

W 2021 roku przeprowadzając audyt bezpieczeństwa marki, natknęliśmy się na ponad 40 000 naruszających prawo wykazów, które wprowadzały w błąd i mogły być szkodliwe dla naszych klientów. Tym samym we współpracy z agencjami śledczymi i adwokatami wykryliśmy, zbadaliśmy i podjęliśmy działania przeciwko 10 przypadkom fałszerstw w ubiegłym roku. Takie sytuacje pokazują, jak ważna jest regularna weryfikacja i audyt środków bezpieczeństwa” – komentuje Piotr Baca, Country Manager Brother Polska.

W poszukiwaniu najlepszej oferty klienci mogą nabyć to, co uważają za oryginalne produkty, nieświadomi, że w rzeczywistości są one podrobione. Z tego powodu firma wdrożyła również Program Przeciwdziałania Podróbkom, aby stawić czoła ogromnemu napływowi fałszywych egzemplarzy i ich sprzedaży kanałami online oraz offline. Stała inwestycja w działania zwiększające bezpieczeństwo pozwoli chronić klientów, a także dbać o własność intelektualną Brother.

Aby mieć pewność, że dany produkt jest oryginalny, warto stosować się do poniższych wskazówek:

  • Kupować od zweryfikowanych dostawców, sprzedawców detalicznych i ze sprawdzonych źródeł.
  • Uwierzytelniać produkt i sprawdzać, czy jest autentyczny. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie https://www.brother.pl/supplies/anti-counterfeit
  • Sprawdzać opakowanie i jakość druku.

Źródło: Brother

brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z najnowszego globalnego rankingu sporządzonego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield wynika, że nowojorska Piąta Aleja, gdzie czynsze sięgają średnio 2000 USD/st. kw./rok (21 076 EUR/mkw./rok), ponownie została najdroższą ulicą handlową świata.
Co po pracy zdalnej? Kolejne innowacje w świecie pracy
Ostatnie lata przyniosły wiele zmian na rynku pracy. Praca zdalna, jeszcze niedawno będąca rzadkością, jest stałym elementem życia wielu firm. Jakie inne rozwiązania mogą wkrótce zyskać na popularności? Polacy chętnie korzystaliby z 4-dniowego tygodnia pracy - zachęciłby on do rekrutacji 79% badanych Pracuj.pl. To model, który jest testowany w wielu państwach....
Pogarszająca się kondycja ekonomiczna polskich konsumentów znajduje odzwierciedlenie nie tylko w utrzymujących się przewidywaniach dotyczących rosnących cen produktów. Trudną sytuację widać również w nastawieniu do najistotniejszych wydatków. Większość Polaków podchodzi do nich ostrożnie, np. oszczędnie wybierając przystępne i proste posiłki, a także nie decydując się...
Wartość oszczędności i zarobków Polaków topnieje w tempie niewidzianym od ćwierćwiecza
Sytuacja finansowa Polaków staje się coraz trudniejsza. Ceny towarów i usług rosną coraz szybciej, uciekając wzrostowi wynagrodzeń, a oszczędności tracą na wartości lub są wykorzystywane do zaspokojenia bieżących potrzeb. Dodatkowo rynkowe stopy procentowe podnoszą raty kredytów hipotecznych. – Z perspektywy danych statystycznych polskie...
Firmy z sektora MŚP zajmujące się sprzedażą B2B, przyznają, że w ostatnich miesiącach podniosły ceny towarów i usług. Średni deklarowany wzrost cen to 21 proc. Jednocześnie sprzedający skarżą się na spadek liczby zamówień oraz na to, że klienci częściej opóźniają płatności – wynika z badania NFG „Zakupy firmowe”. Najbardziej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764