logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother chroni bezpieczeństwo własności intelektualnej marki

  PR 22.07.2022, przeczytano 515 razy
ilustracja

Pandemia sprawiła, że większość naszego życia przeniosła się do online, a dane i informacje stały się najcenniejszymi „walutami”. Od tego czasu tempa nabrała digitalizacja gospodarki na niemal każdej płaszczyźnie, tym samym pozostawiając w internetowych zasobach ogromne ilości prywatnych i wrażliwych danych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-chroni-bezpieczenstwo-wlasnosci-intelektualnej-marki,396678,artykul.html

Bez wątpienia dbałość o poufność newralgicznych informacji przekazywanych w organizacji to obecnie jeden z największych priorytetów przedsiębiorstw. Podobnie jest w firmie Brother, gdzie ochrona własności intelektualnej stała się jedną z najważniejszych kwestii. Wiąże się z tym nie tylko zabezpieczenie znaków towarowych, praw autorskich i patentów, ale także ochrona klientów, utrzymanie poziomu lojalności i zaufania, jakim darzą oni produkty i markę.

Dzięki współpracy z agencją ochrony marek Incopro, firma Brother w ubiegłym roku wykryła około 28000 ofert online, które naruszały jej znaki towarowe i prawa autorskie oraz 16000 wprowadzających w błąd ofert w całej Europie. Zostały również podjęte działania przeciwko ponad 80 stronom internetowym, które nadużywały znaku towarowego Brother i jednocześnie były fałszywe lub zainfekowane złośliwym oprogramowaniem. Świadczy to o ogromnej skali prób wykorzystania własności intelektualnej do uzyskania korzyści, najczęściej majątkowych, osób trzecich.

W 2021 roku przeprowadzając audyt bezpieczeństwa marki, natknęliśmy się na ponad 40 000 naruszających prawo wykazów, które wprowadzały w błąd i mogły być szkodliwe dla naszych klientów. Tym samym we współpracy z agencjami śledczymi i adwokatami wykryliśmy, zbadaliśmy i podjęliśmy działania przeciwko 10 przypadkom fałszerstw w ubiegłym roku. Takie sytuacje pokazują, jak ważna jest regularna weryfikacja i audyt środków bezpieczeństwa” – komentuje Piotr Baca, Country Manager Brother Polska.

W poszukiwaniu najlepszej oferty klienci mogą nabyć to, co uważają za oryginalne produkty, nieświadomi, że w rzeczywistości są one podrobione. Z tego powodu firma wdrożyła również Program Przeciwdziałania Podróbkom, aby stawić czoła ogromnemu napływowi fałszywych egzemplarzy i ich sprzedaży kanałami online oraz offline. Stała inwestycja w działania zwiększające bezpieczeństwo pozwoli chronić klientów, a także dbać o własność intelektualną Brother.

Aby mieć pewność, że dany produkt jest oryginalny, warto stosować się do poniższych wskazówek:

  • Kupować od zweryfikowanych dostawców, sprzedawców detalicznych i ze sprawdzonych źródeł.
  • Uwierzytelniać produkt i sprawdzać, czy jest autentyczny. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie https://www.brother.pl/supplies/anti-counterfeit
  • Sprawdzać opakowanie i jakość druku.

Źródło: Brother

brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764