logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother DCP-J100 i DCP-J105: oszczędne drukowanie w kolorze

  PR 11.04.2014, przeczytano 6001 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother wprowadza na polski rynek dwa atramentowe urządzenia wielofunkcyjne: DCP-J100 oraz DCP-J105. Nowe modele, wchodzące w skład serii Ink Benefit, dedykowane są dla środowisk domowych i małych biur. Oferują bardzo niskie koszty druku, dzięki wysokowydajnym pojemnikom z tuszem w korzystnej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-dcp-j100-i-dcp-j105%3A-oszcze%06dne-drukowanie-w-kolorze,21361,artykul.html

Atramentowe urządzenia wielofunkcyjne Brother DCP-J100 i DCP-J105 to przedstawiciele serii Ink Benefit. Te kompaktowe i eleganckie modele umożliwiają drukowanie do 5-ciu razy więcej, bez dodatkowych kosztów (w porównaniu z tuszem LC1240 wg. sugerowanej ceny detalicznej z listopada 2013).

Prędkość druku
oferowana przez oba urządzenia jest porównywalna z modelami laserowymi i wynosi 11 obrazów na minutę (w trybie monochromatycznym) oraz  6 obrazów na minutę (w trybie kolorowym). Dodatkowo, oba modele charakteryzują się wysoką rozdzielczością druku, wynosząca do 6000x1200dpi, a także są wyposażone w standardowy podajnik papieru na 100 arkuszy. Urządzenia są kompatybilne z wysokowydajnymi pojemnikami z tuszem, pozwalającymi  na wydrukowanie do 2400 stron czarno-białych i 1300 kolorowych.

Urządzenia DCP-J100 i DCP-J105 zostały wyposażone w zintegrowany, płaski skaner, który umożliwia wygodne kopiowanie oraz skanowanie dokumentów, w tym nośników oprawionych lub o nieregularnych kształtach. Skany mogą być wysyłane do pliku, wiadomości e-mail oraz obrazów.

Obsługa obu modeli możliwa jest dzięki czytelnemu, jednoliniowemu wyświetlaczowi LCD oraz intuicyjnemu panelowi kontrolnemu. Model DCP-J105 oferuje dodatkowo szybką i bezproblemową konfigurację z siecią bezprzewodową. Pozwala również na drukowanie z i skanowanie do szerokiej gamy urządzeń mobilnych: tabletów i smartfonów za pośrednictwem aplikacji Brother iPrint&Scan, Apple AirPrint oraz Google Cloud Print.

Modele Brother DCP-J100 i DCP-J105 posiadają certyfikat środowiskowy ENERGY STAR i charakteryzują się niskim poziomem zużycia energii, cichą pracą oraz obudową nadającą się do recyklingu. Urządzenia są objęte 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764