logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother DCP-J4110DW: najmniejsza drukarka wielofunkcyjna A3

  PR 18.04.2013, przeczytano 11003 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother prezentuje najnowsze i zarazem najmniejsze atramentowe urządzenie wielofunkcyjne oferujące druk w formacie A3. Funkcje drukowania, kopiowania i skanowania zamknięte w eleganckiej obudowie – oto model DCP-J4110DW. Jest to kolejne urządzenie  z przełomowej serii Print 3.0.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-dcp-j4110dw%3A-najmniejsza-drukarka-wielofunkcyjna-a3,18487,artykul.html

Szybki druk w formacie A3

DCP-J4110DW oferuje nowy, innowacyjny sposób drukowania. Zmiana kierunku podawania kartki z pionowego na poziomy pozwoliła zmniejszyć wymiary urządzenia, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej prędkości druku 18 ipm (mono) i 16 ipm (kolor). Dzięki szeregowi funkcji takich jak: automatyczne i dwustronne drukowanie, pozwalające zmniejszyć zużycie papieru oraz super wysokowydajne tusze na 1200 stron, DCP-J4110DW pozwala znacząco obniżyć koszty eksploatacji. A wszystko to przy zachowaniu wysokiej jakości drukowanych dokumentów.

Urządzenie może pracować zarówno w sieci przewodowej, jak i bezprzewodowej. Dodatkowo posiada dotykowy, kolorowy wyświetlacz, dzięki czemu jest bardzo intuicyjne w obsłudze. Takie połączenie oszczędności i jakości sprawia, że najnowsze urządzenie firmy Brother jest idealnym rozwiązaniem nie tylko dla każdej firmy i każdego biura, ale i dla każdego domu.

Integracja z aplikacjami i usługami

Model DCP-J4110DW oferuje szeroki zakres funkcji mobilnych. Dzięki aplikacjom iPrint&Scan, Apple AirPrint lub Google Cloud Print użytkownicy mogą drukować bezpośrednio z iPhonów, iPadów oraz urządzeń pracujących na systemie Android i Windows Phone 7. Modele z serii Print 3.0 swobodnie umożliwiają także drukowanie z wielu miejsc i z różnych urządzeń dzięki aplikacji Brother iPrint&Scan lub bezprzewodowo za pośrednictwem Apple Airprint lub Google Cloud Print. Użytkownicy mogą także bezpośrednio drukować z i skanować do usług internetowych takich jak: Google Docs, Facebook, Flickr, Dropbox, Picasa oraz Evernote.

"Urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-J4110DW to kolejny intuicyjny w obsłudze model w serii Print 3.0. Wysoka efektywność pracy, wydajna eksploatacja oraz kompaktowe rozmiary to cechy, które sprawiają, że ten model jest dla nas bardzo ważny. Cieszymy się, że możemy wprowadzić na rynek urządzenie, które odpowiada na najbardziej wygórowane potrzeby użytkowników" –  powiedział Piotr Baca, Country Manager firmy Brother w Polsce.

Wydajność i oszczędna eksploatacja

Wszystkie atramentowe urządzenia wielofunkcyjne serii Print 3.0 zostały wyposażone w cztery oddzielne pojemniki z tuszem. Dzięki takiemu rozwiązaniu, w razie wyczerpania się tuszu w jednym z kartridżów, użytkownik wymienia tylko pusty pojemnik. Pozwala to na oszczędność czasu oraz niższe koszty eksploatacji. Urządzenie DCP-J4110DW posiada certyfikaty środowiskowe ENERGY STAR oraz Blue Angel, które potwierdzają intensywne zaangażowanie Brother w ochronę środowiska.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Sprzedałem epsona kupiłem brothera http://serwisdrukarek.eu/
Tusze 3 razy tańsze a w necie necie nawet po 8 zł idzie wychaczyć drukuje dużo lepiej sama się czyści, Epson się nie nadaje

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764