logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother DCP-T426W: nowe urządzenie „3w1”

  PR 03.08.2022, przeczytano 978 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother wprowadza do swojego portfolio nowe, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A4 z systemem zbiorników do samodzielnego napełniania atramentem – DCP-T426W. Model posiada funkcje drukowania, kopiowania i skanowania, a dzięki kompaktowym wymiarom sprawdzi się zarówno w biurze, jak i domowej przestrzeni roboczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-dcp-t426w%3A-nowe-urzadzenie-_3w1_,396793,artykul.html

Brother DCP-T426W to kompaktowe urządzenie wielofunkcyjne „3w1”, które pozwala na drukowanie bezprzewodowe. Możliwość korzystania z tego modelu w sposób zdalny daje użytkownikowi większą elastyczność podczas pracy, przy wykorzystaniu pełni możliwości narzędzia i drukowanie z dowolnego miejsca w domu lub biurze. To urządzenie wielofunkcyjne posiada wbudowany podajnik papieru o pojemności do 150 arkuszy oraz tryb umożliwiający obniżenie poziomu hałasu podczas drukowania poprzez zmniejszenie prędkości generowania wydruków. Model DCP-T426W został stworzony tak, aby zapewnić krótki czas przygotowania do druku oraz prędkość do 16 ipm. Urządzenie sprawdzi się zarówno w domu, jak i w małych firmach, gdzie liczy się szybkość druku, jego niskie koszty oraz bezkompromisowość w kwestii jakości drukowanych dokumentów.

Dodatkowo ta nowość w portfolio Brother zapewnia niski koszt wydruku pojedynczej strony, pozwalając na drukowanie dużych ilości dokumentów (do 7500 stron). W zestawie znajduje się komplet butelek z atramentem, dzięki czemu możliwe jest wydajne i ekonomiczne użytkowanie.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764