logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother Industries Wietnam zdobył złoty certyfikat RBA

  PR 17.11.2022, przeczytano 701 razy

Oddział Brother Industries Wietnam jako pierwszy w grupie Brother otrzymał złoty certyfikat Responsible Business Alliance (RBA).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-industries-wietnam-zdobyl-zloty-certyfikat-rba,398002,artykul.html

Responsible Business Alliance, to zrzeszenie poświęcone społecznej odpowiedzialności biznesu w obszarze globalnych łańcuchów dostaw. Jego misją jest wspieranie praw pracowników oraz ochrona klimatu. Certyfikat przyznawany jest firmom, które wyróżniają się na rynku w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu i przykładają wagę do prowadzenia działalności w sposób odpowiedzialny pod względem środowiskowym.

- Zdobycie złotego certyfikatu jest ogromnym wyróżnieniem grupy Brother. We wszystkich obszarach działania kierujemy się filozofią „At your side”. Wnikliwie wsłuchujemy się w głos klientów – jednak nie pozostajemy obojętni na głos naszych pracowników – komentuje Katarzyna Idzkiewicz Senior Marketing Coordinator w firmie Brother. - Priorytetem firmy jest zrównoważony rozwój biznesu z poszanowaniem ludzi i środowiska naturalnego. W Brother traktujemy nasze zobowiązania w zakresie ochrony klimatu bardzo poważnie i podejmujemy wiele inicjatyw, których celem jest zmniejszenie negatywnego wpływu na planetę – dodaje ekspert Brother.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764