logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother kontynuuje działania promocyjne w telewizji

  PR 31.01.2022, przeczytano 373 razy

Firma Brother od pierwszych dni stycznia 2022 r. rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce wzmacniać świadomość marki u konsumentów oraz przedstawicieli małych firm (SOHO) oraz MŚP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-kontynuuje-dzialania-promocyjne-w-telewizji,394594,artykul.html

W ramach kampanii powstały dwa spoty reklamowe – jeden dedykowany konsumentom oraz osobom pracującym w trybie Home Office, drugi zaś jest kierowany do klientów biznesowych. Głównym celem działań Brother w kanałach telewizyjnych jest dotarcie do szerokiego grona przedstawicieli grup docelowych oraz budowanie świadomości marki u potencjalnych klientów.

- Podjęliśmy decyzję o prowadzeniu działań promocyjnych w telewizji, ponieważ zależy nam na umocnieniu pozycji marki Brother, jako sprawdzonego partnera technologicznego. W naszej belce sponsorskiej przedstawiamy dzień z życia drukarki w warunkach domowych oraz w biurze. Głównym jej założeniem jest zobrazowanie, że urządzenia drukujące Brother są trwałe i co najważniejsze niezawodne, dzięki czemu sprostają potrzebom wszystkich domowników oraz pracowników – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

W ramach kampanii telewizyjnej oraz content marketingowej Brother współpracuje z agencją Feno oraz domem mediowym Optimum Media OMD. Firmy odpowiadają, za opracowanie strategii komunikacji w zakresie kreacji oraz dobór mediów przy kampanii wizerunkowej marki w pierwszym kwartale 2022 r.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764