Firma Brother od pierwszych dni stycznia 2022 r. rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce wzmacniać świadomość marki u konsumentów oraz przedstawicieli małych firm (SOHO) oraz MŚP.
W ramach kampanii powstały dwa spoty reklamowe – jeden dedykowany konsumentom oraz osobom pracującym w trybie Home Office, drugi zaś jest kierowany do klientów biznesowych. Głównym celem działań Brother w kanałach telewizyjnych jest dotarcie do szerokiego grona przedstawicieli grup docelowych oraz budowanie świadomości marki u potencjalnych klientów.
- Podjęliśmy decyzję o prowadzeniu działań promocyjnych w telewizji, ponieważ zależy nam na umocnieniu pozycji marki Brother, jako sprawdzonego partnera technologicznego. W naszej belce sponsorskiej przedstawiamy dzień z życia drukarki w warunkach domowych oraz w biurze. Głównym jej założeniem jest zobrazowanie, że urządzenia drukujące Brother są trwałe i co najważniejsze niezawodne, dzięki czemu sprostają potrzebom wszystkich domowników oraz pracowników – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
W ramach kampanii telewizyjnej oraz content marketingowej Brother współpracuje z agencją Feno oraz domem mediowym Optimum Media OMD. Firmy odpowiadają, za opracowanie strategii komunikacji w zakresie kreacji oraz dobór mediów przy kampanii wizerunkowej marki w pierwszym kwartale 2022 r.
Źródło: Brother Polska