logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską

  PR 28.06.2022, przeczytano 379 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986 zrobiła to właśnie Wanda Rutkiewicz


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-kontynuuje-wspolprace-z-podrozniczka-monika-witkowska,396419,artykul.html

Podczas wyprawy, która rozpoczęła się 20 czerwca i będzie trwała do 15 sierpnia 2022 r., himalaistka będzie ponownie weryfikować możliwości mobilnej kompaktowej drukarki Brother PJ-773. Na wysokości ponad 8 tysięcy metrów nad poziomem morza Monika Witkowska będzie mogła korzystać z kompaktowego urządzenia do druku, aby umożliwić wydruk dokumentów związanych z wyprawą. To urządzenie pozwala na połączenie ze smartfonami, tabletami i komputerami mobilnymi oraz umożliwia druk za pomocą interfejsu USB 2.0 i pracę w trybie bezpośredniego druku termicznego, co powoduje, że nie wymaga zastosowania tuszu ani tonera.

- Firma Brother od lat kieruje się mottem „At your side”, co oznacza, że naszym celem jest dostarczanie konsumentom i biznesowi rozwiązań i urządzeń, które będą dopasowane do ich potrzeb. Chcemy wspierać naszych klientów w realizacji ich indywidualnych wizji i pomysłów. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na kontynuowanie współpracy z Moniką Witkowską. Jesteśmy szczególnie dumni, że możemy być częścią tej podróży i wspierać odważne kobiety w rozwijaniu pasji i realizacji wyzwań, jakim obecnie jest zdobycie szczytu K2 – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Więcej szczegółów o wyprawie Moniki Witkowskiej na K2 znajdą Państwo na fanpage himalaistki.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764